Helló Háló: mától éles a verseny
Az online kockázati tényezők, a bosszantó pop-up hirdetésektől kezdve, a vírusok terjesztésén és az adatokkal való visszaélésen át egészen a legkomolyabb bűntényekig (pl. pedofil zaklatás) terjedhetnek, a világ felé bizalommal forduló gyermekeket különösen kiszolgáltatottá teszi az infosztrádán.
A Microsoft az Egyszervolt a Magyar Gyermekkultúráért Alapítvánnyal és a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvánnyal együttműködésben, a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete, a Honfoglalo.hu és a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár közreműködésével magára vállalta a feladatot, hogy a fenti veszélyekre a szülőket, a tanárokat és a gyerekeket is segít felkészíteni.
Az Egyszervolt.hu-val együttműködésben a Microsoft egy a különböző korú gyermekektől kezdve a szülőkön át a tanárokig minden érintett igényeit lefedő tan- és felvilágosító anyagot, valamint online játékokat dolgozott ki a gyermekek biztonságos internetezésével kapcsolatban, melybe a Honfoglaló.hu csapata is becsatlakozott.
Játék közben a gyermekek szinte észrevétlenül sajátítják el a legfontosabb online viselkedési szabályokat. A 6 és 10 év közöttiek a Bit és Bájt kalandjai a százmegás pagonyban oldalon nézelődhetnek, míg a 10 és 14 év között korosztály a Megamágus kalandjain keresztül ismerkedhet meg a tudnivalókkal - utóbbi alapját a népszerű Honfoglaló játék képezi, melyet a korcsoportnak és a témának megfelelően alakítottak át: 100 a biztonságos internetezéssel kapcsolatos és további ezer, kifejezetten ennek a korosztálynak írt műveltségi kérdést tartalmaz.
A Helló Háló oldalt a kampány indulása óta közel 10 000 egyedi látogató kereste fel és közel 45 000 oldalt töltött le, míg a tiniknek szóló Honfoglalón pedig közel 20 000 a napi bejelentkezés.
A mai nappal elindult az éles verseny! Minden kis és nagy gyermeket várnak a szervezők a téli szünetben ugyanezen portálokon: a tíz legokosabb játékos tudását jutalmazzák, az első helyezett mindkét kategóriában egy-egy Xbox 360 játékkonzolt nyerhet. A verseny február 1-jéig tart.
Kapcsolódó cikkek
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új típusú webfejlesztői versenyre toboroz a Microsoft
- Háromszázezer forintos tartozás a Facebook-on
- Microsuli.hu: korszerű és szórakoztató IT-oktatás diákoknak, tanároknak
- "Nettfüggő" gyerekek Romániában
- Használd az eszed, mielőtt közzéteszed!
- Fegyvert biztosít a Microsoft a gyermekpornó elleni harchoz
- Kötelező online biztonsági leckék gyerekeknek
- Október 31.: a Windows 7 magyarországi bemutatója
- Könyvtárat alapít az IT Factory a Microsoft támogatásával
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat
Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől.
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.