Kiosztották az első keresőmarketing-specialista okleveleket
A százórás képzést elvégző hallgatókat többek között Damjanovich Nebojsa tanácsadó és tréner, Peresztegi Zoltán, a Google magyarországi képviselője, Sziebig Péter, a Klikkmánia tanácsadója, illetve Kálmán Tamás, az Etarget magyarországi képviselője tanította, a gyakorlati életből vett példákkal.
A keresőmarketing-specialista az elkövetkező évek egyik legkeresettebb informatikai állásának ígérkezik. Az Egyesült Államokban ez a munkakör a legjövedelmezőbb az IT fejlesztői, kreatív szakmán belül. Itthon kifejezetten hiány van az erre a területre specializálódott szakemberekből.
A képzés résztvevőinek egy része jelenleg is online marketing területen dolgozik, mások keresőmarketing szakemberként szeretnének dolgozni. A végzettek interaktív vagy klasszikus médiaügynökségekben, vállalati keresőmarketing-menedzserként, website-fejlesztő cégekben és tanácsadó cégekben tudnak elhelyezkedni.
A program moduljai: keresőmarketing a reklámban, website-ok optimalizálása keresőkre, linkkapcsolatok építése, médiatervezés és vásárlás a keresőkben, PPC és CPM reklám a tartalmi hálózatban, PPC reklámkampányok optimalizálása, megtérülések modellezése a keresőmarketingben, illetve szemantikus web.
A Google 2008-as világméretű vetélkedőjén a tatabányai Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának diákjai 600 csapat közül bekerültek az európai, közel-keleti és afrikai régió három legjobbja közé. (Felkészítő tanár: Damjanovich Nebojsa.) A versenyen 47 ország 1650 csapatának mintegy 8500 diákja küzdött egymással.
A feladat egy közepes vállalkozás internetes látogatottságának felfuttatása a Google AdWords programjával. Az európai, közel-keleti és afrikai régióban a Berni Egyetem csapata teljesített a legjobban, az amerikai régió győztese a Pennsylvaniai Állami Egyetem csapata lett.
Kapcsolódó cikkek
- A Google-titok tudója Budapesten
- A digitális táblák beszerzése még az idén befejeződhet
- Mobilfotóról is fordít a Google
- Sun specializációk és oktatási anyagok az Oracle PartnerNetwork-ben
- Legbiztosabb a még nem is létező szakma
- Jövendőmondó cégbe invesztál a Google
- Nyáron nyitja digitális könyvesboltját a Google
- Virtuális billentyűzet segíti a Google használóit
- Egységes digitális tananyag informatikus hallgatóknak
- Elássa a csatabárdot a Google és a német kormány
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.
Ezért egyre erősebb a felújított mobilok piaca
Erősödő újkészülék-eladások, a termékek hosszabbodó szoftveres támogatása és életciklusa, valamint a bevizsgált készülékek iránti növekvő bizalom is segíti Magyarországon a felújított okostelefonok piacának bővülését. A Rejoy.hu a távközlési világnap alkalmából gyűjtötte össze az aktuális trendjeit.
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.