Egyesítené brit leányait a Deutsche Telekom és a France Télécom
Vegyes vállalatban egyesítené brit leányvállalatait a Deutsche Telekom és a France Télécom - jelentette be a német vállalat kedden. Az új vállalatban 50-50 százalékot birtokolna a két cég. Az egyesülésről szóló megállapodást várhatóan október végén írják alá.
A Deutsche Telekom brit leánycége és a France Télécom Orange UK leányvállalatának egyesülése erősítheti a szinergiákat. A France Télécom számára ez jó lehetőség arra, hogy megerősítse pozícióját a kiélezett versenyben a brit piacon anélkül, hogy fizetne vagy több hitelt venne fel.
A korábbi jelentések szerint a német T-Mobile túl alacsonynak találta az O2 és a Vodafone hétvégén tett, egyenként több mint 3,5 milliárd fontos ajánlatait brit leánycégére, a T-Mobile UK-re.
A T-Mobile brit leányvállalata csökkenő bevétellel és ügyfélvesztéssel küzd a brit piacon.
A tranzakció megítélése vegyes az elemzők körében. Egyes szakértők szerint a vegyes vállalat működése bonyolult lehet, hacsak a két cég közül az egyik nem szerez döntő befolyást a cégben. Más elemzők szerint ugyanakkor nem valószínű, hogy a Deutsche Telekom megkapja azt a pénzt, amit a brit cégéért remél, így a vegyes vállalat létrehozása kívánatosabb lehet.
Kapcsolódó cikkek
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- A Deutsche Telekom teljesen felvásárolja a Click&Buy-t
- Csökkentette negyedik negyedéves veszteségét a Deutsche Telekom
- További leépítések a Deutsche Telekomnál
- Összeolvad a vezetékes és a mobilszolgáltató a Deutsche Telekomnál
- Növekvő bevétel és profit a Deutsche Telekomnál
- Öngyilkossági hullám a France Télécom-nál
- Óriás üzletre készül a Deutsche Telekom
- A Deutsche Telekom veszteséggel zárt
- A Deutsche Telekom túlteljesített, emeli az idei tervet
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.