A Microsoftnál töltötték a legtöbb időt
A Microsoft amerikai szoftveróriás alkalmazásai és internetes oldalai voltak a legnépszerűbbek szeptemberben: ezekkel töltötték a legtöbb időt a világ netezői - közölte a comScore kutatócég.
Adatai szerint összesen 1,2 milliárd 15 éves vagy annál idősebb internetező - ami új rekord - 27 milliárd órát töltött együttesen a világhálón szeptemberben, azaz személyenként átlagosan 30 órát. A Microsoft oldalain eltöltött idő ennek 15 százalékára rúg. A Microsoftot követi a Google (9,3 százalék), a Yahoo (6,3 százalék) és a Facebook (5,1 százalék).
A Microsoft első helyezését a Windows Live Messengernek köszönheti, amely a netezők Microsoft-termékekkel való foglalkozása összidejének 70 százalékát teszi ki. A YouTube videomegosztó portál a maga 2,5 milliárd órájával a Google-ot használó netezők középmezőnyében van. A comScore közlése szerint a Facebookon, a 300 millió felhasználójának köszönhetően a legnépszerűbb közösségi portálon töltött idő megháromszorozódott szeptemberben 2008-hoz képest.
Az internetes oldalak népszerűsége kontinensenként változó. A Microsoft Európában, Latin-Amerikában, Afrikában és a Közel-Keleten listavezető, míg a Yahoo Észak-Amerikában a legnépszerűbb. Ázsiában és a Csendes-óceán térségében az azonnali üzenetközlő programmal is rendelkező Tencent kínai székhelyű cég oldalai állnak az első helyen (10,7 százalék).
Kapcsolódó cikkek
- Háromszázezer forintos tartozás a Facebook-on
- Személyes profiljaik újbóli beállítását kérik a Buzz használóitól
- A Facebook-on bukott le a maffiavezér
- 15 évet kapott a Facebook-on zsaroló teenager
- Napi 50 millió üzenetet küldenek a twitterezők
- Közel kétszer annyi időt töltünk a közösségi oldalakon
- Buzz: saját közösségi oldalt indított a Google a Facebook és a Twitter ellen
- Már 400 millióan vannak a hatéves Facebookon
- Videófeltöltés csakis engedéllyel
- WSF - Az internet kitágítja a tudománykommunikáció lehetőségeit
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.