51 millió forint nyereséget ért el október végéig a Kulcs-Soft
A Kulcs-Soft Számítástechnikai Nyrt. 600 millió forint árbevételt és 51 millió forint adózott nyereséget ért el az idén az első tíz hónapban - közölte a társaság a Budapesti Értéktőzsde honlapján csütörtökön.
Tavaly ugyanebben az időszakban 462 millió forint árbevétele és 1,4 millió forint nyeresége volt az ügyviteli szoftvereket fejlesztő cégnek.
A társaság részvényeinek október 30-i tőzsdei bevezetésekor a cég alapító tulajdonosa és elnök-vezérigazgatója, Kulcsár Tibor úgy nyilatkozott, hogy 2009-ben 800 millió forint bevétel várható.
A magyar számviteli szabályok alapján készült, nem konszolidált adatok szerint az első tíz hónap üzemi nyeresége közel 41 millió forint volt, pénzügyi tevékenységből pedig 23 millió forint nyeresége származott a cégnek. Az adózás előtti eredmény megközelítette a 64 millió forintot.
A 60 millió forint jegyzett tőkéjű társaság saját tőkéje meghaladja a 151 millió forintot.
A Kulcs-Soft részvényeit a Budapesti Értéktőzsde "B" kategóriájába vezették be. A 10 forint névértékű papírok csütörtökön 858 forinton forogtak, 10 forinttal magasabban az előző napi záróáruknál.
Kapcsolódó cikkek
- A Kulcs-Soft részvényenként 20 forint osztalékot javasol
- Kulcs-Soft - Libra Szoftver stratégiai együttműködés
- Nőtt a Philips profitja a negyedik negyedévben
- IBM: a vártnál magasabb negyedéves profit
- A Kulcs-Soft a teljes nyereségét osztalékfizetésre fordítja
- Red Hat: a 2010-es pénzügyi harmadik negyedévben 18 százalékos árbevétel-növekedés
- Kulcs-Soft: 709 millió forint árbevétel november végéig
- Nyereséges negyedévvel zárta veszteséges pénzügyi évét az Infineon
- Magyar Telekom: kisebb eredmény és bevétel
- Növekvő bevétel és profit a Deutsche Telekomnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.