12 milliárd dollárt ér az SAP márka

forrás Prim Online, 2009. november 27. 17:52

Az SAP a BusinessWeek/Interbrand által közzétett, 100 legjobb globális márkát jegyző listán a 27. helyezést érte el. Ezzel a tavalyi évhez képest négy hellyel javította pozícióját a szoftvercég, melynek márkaértékét 12, 1 milliárd dollárra becsüli az összeállítás.

A lista készítői megjegyzik: „ az SAP az új globális kampányával –’Eljött az ideje egy átlátható, új világnak’- azt a vizionárius, és erőteljes jelenlegi szerepét mutatja be, melyet szoftverei jelentenek az üzleti kapcsolatokban.”

Mint ismeretes, a világ üzleti folyamatainak fele érint SAP rendszereket.

 

Kulcsszavak: SAP +céginfo

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet. 

2024. május 17. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38