ITware: teljes körű vállalati e-szolgáltatások
Az ITware arról tájékoztatta szerkesztőségünket, hogy új fejlesztésének és a T-systems Virtualoso szolgáltatásának köszönhetően ma már az e-szolgáltatások közel teljes skálája havidíjas konstrukcióban is hozzáférhető a vállalatok számára. A T-Systems által a Virtualoso szolgáltatásban eddig kínált email, szerver és virtuális konferenica funkciót most BackUp és IVR (Interactive Voice Response) funkcióval egészítették ki az ITware fejlesztései.
A Virtualoso BackUp szolgáltatás egy online archiválási rendszeren alapul, amely a saját telephelyen üzemelő szerverek és számítógépek kritikus adatállományainak automatikus biztonsági mentéseit végzi és tárolja. A védett adatok megőrzése egy kimagaslóan biztonságos adatparkban történik a választott csomagban meghatározott ideig. Egy esetlegesen bekövetkező adatvesztéskor a hiányzó vagy sérült állományok - a választott szolgáltatásparaméterek és mentési időpontok függvényében - visszaállíthatók.
A Virtualoso VoiceCenter (IVR) szolgáltatás segítségével a betelefonáló ügyfelek, partnerek kérései egy interaktív hangmenü segítségével gyorsan és hatékonyan kezelhetővé válnak úgy, hogy tetszőleges vezetékes vagy mobilszámra is továbbíthatók a beérkező hívások. A szolgáltatás részeként online statisztika is készíthető a bejövő hívásokról vagy szükség esetén maguk a beszélgetések is rögzíthetők. A hangmenüt ügyfeleink gyorsan és egyszerűen állíthatják össze és bármikor könnyen és gyorsan módosíthatják is, - igazodva a vállalkozás aktuális napi működéséhez.
A T-Systems a rendszer kiépítéséhez a mobilkommunikációs és IT megoldások fejlesztésében élenjáró ITware segítségét vette igénybe, akinek a nevéhez köthető a mobiltévézés élményét kiteljesítő MOTIware-tv, vagy például az iWIW-en futó Borissza alkalmazás kifejlesztése is.
Ismeretes, az ITware szinte az egyetlen olyan informatikai vállalat Magyarországon, amely közel egy évtizeden át beszállítója és fejlesztőpartnere a legnagyobb magyar mobilszolgáltatónak, miközben egyedi szoftverfejlesztéseivel hazai és nemzetközi vállalatok megoldásszállítója. Saját fejlesztésű alkalmazásai az SMSware, a MOTIware és a FLEETware, amelyekkel a vállalat élen jár a mobil adatkommunikációs megoldások létrehozásában, és nemzetközi színtéren is úttörője a mobil televíziózás elterjesztésének. A társaság a mago.net integrált vállalatirányítási rendszer hazai forgalmazója.
Kapcsolódó cikkek
- Májusi IDC-roadshow "Az intelligens infrastruktúráért"
- Virtualizáció 2010 konferencia
- Használd alkalmazásaidat virtualizálva: telepítés nélkül, bármilyen Windows operációs rendszeren
- Újabb virtualizációs megoldásokat fejlesztett a T-Systems
- Virtualizáció 2010 - A desktoptól a felhőig konferencia
- ITware: segítség az elektronikus számlakibocsátásban
- EMC-VMware-Intel: átfogó megoldások feldolgozásifelhő-környezetekhez
- Fujitsu x10sure 3.1: kibővített virtualizációs képességek
- Virtualizáció a hazai vállalatoknál: fókuszban a szerverek
- A "négyek" újra együtt a Mobil Világkongresszuson
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Continental budapesti gyára „Megbízható Munkaadó” díjat kapott
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) idén többek között a Continental budapesti telephelyét, a Continental Automotive Hungary Kft.-t díjazta a „Megbízható Munkaadó” címmel – melyet 2022-ben a teljes magyarországi Continental csoport nyert el. A rangos díjat az újonnan bevezetett szabályok értelmében a győztes az eddigi kettő helyett, immáron három évig tudhatja magáénak. Az elismeréssel azon cégeket tüntetik ki, amelyek példaértékű módon gondoskodnak dolgozóik munka-, valamint életkörülményeiről.
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.