Rivális online zenei szolgáltatót vásárolt az Apple
Az Apple informatikai vállalat felvásárolta a Lala.com online (streaming) zenei szolgáltatót, amelyet az Apple zenei áruháza, az iTunes riválisának tekintettek.
A Lala.com-hoz csatlakozott felhasználók szinte fillérekért hallgathatták az egyedileg összeállított lejátszási listákat. Az iPohne-ra fejlesztettek még egy piacra nem dobott alkalmazást, amely az Apple-telefon tulajdonosoknak teszi lehetővé, hogy egy virtuális széfből, korlátlan ideig és mennyiségben játsszák le az egyedileg összeválogatott lejátszási listákat.
Korábbi hírek szerint ez a megoldás az mp3 végét is jelentheti, jóllehet a Laláról származó dalok csak internetkapcsolattal, azonnali adatfolyamként hallgathatók, és a másodpercek alatt betöltődő zene minősége is sokkal rosszabb, mint az mp3, vagy a többi népszerű digitális formátum.
Steve Dowling, az Apple szóvivője elmondta: megszokott, hogy az Apple időről-időre felvásárol kisebb technológiai vállalkozásokat, az ezekkel kapcsolatos részleteket, és terveket pedig nem szokták nyilvánosságra hozni.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Online iTunes-t tervez az Apple?
- A vártnál sokkal jobb eredményt ért el az Apple az első negyedévben
- Online zenebolttal érkezik az Ubuntu 10.04
- Tízmilliárd letöltés az iTunes-ról
- Minden idők legmagasabb bevétele és nyeresége az Apple-nél
- Az iPhone megóvta a válságtól az Apple-t
- Folytatódik az Apple logo mániája
- Apple esemény szeptember 7-én iTablet nélkül
- Az interneten is megvásárolható lesz az iPhone 3GS
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.