Ázsiában terjeszkedik az Avnet
Az Avnet megvásárolta a Hutchison Whampoa Limitedtől a kínai Vanda Group informatikai vállalatot, és a vietnami piacra is helyi disztribútor megszerzésével lép be a cég.
A felvásárlás után a Vanda Group az Avnet keretén belül fog működni, megtartva a korábbi márkanevet, a menedzsmentet, és az üzleti folyamatokat.
A Vanda Group Kínában, Hongkongban és Makaón piacvezető az informatikai szolgáltatások terén - a cég 1982 óta szolgálja ki ázsiai ügyfeleit. Rendszerintegrációs szolgáltatásokat, hardver- és szoftvermegoldásokat kínál, többek között az IBM, Lenovo, Cisco, Sun, Nokia és az Oracle termékköréből.
A cég különböző iparági megrendelőknek szállít Kínában, az országos bankoktól, pénzügyi cégektől a telekommunikációs vállalatokig, kormányzati szervezetekig, közművekig.
Az Avnet számára az akvizíció erős piaci belépőt jelent a kínai banki/biztosítási szektorba is, mivel a Vanda Group saját banki szoftvermegoldása, a VisionBanking Suite igen jól ismert ebben a szegmensben.
Az Avnet 2009 év végén bejelentette, hogy Vietnamban befejezte a Sunshine Joint Stock Company akvizícióját is. A 2001-ben alapított vietnami cég informatikai nagykereskedőként szervereket, storage-okat, szoftvereket értékesít rendszerintegrátoroknak és viszonteladóknak.
A Sunshine vállalat az Avnet Technology Solutions ázsiai divíziója keretén belül fog működni. A cég Ho Si Minh városban, Hanoiban, Danangban rendelkezik értékesítési irodákkal, és vezető gyártókat képvisel Vietnamban - például a HP, az IBM és a Lenovo termékeit ajánlja partnereinek.
Kapcsolódó cikkek
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Kelendő cikk a WLAN-törő
- Peking megszüntetné a névtelen internetes hozzászólásokat
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- Négyszázmillió felett az internetezők száma Kínában
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
- Kapsch CarrierCom: lezárult a Nortel-divíziót érintő felvásárlás
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.