A Twitter alapján megjósolható a termékek várható sikere
A HP mérnökei hangsúlyozták, hogy természetesen a személyes adatokba történő betekintés nélkül, speciális szoftvereszközökkel vizsgálták az egyes filmekkel kapcsolatos mikroblog-bejegyzéseket. A kutatók 25 mozifilmet vizsgáltak, többek között az Avatar-t is. „A tébolyultak” (The Crazies) című zombis produkció például jóslatuk szerint 16,8 millió dollárt hozott volna az első hétvégén, a valós adat pedig végül 16,06 millió lett, míg a „Kedves John!” (Dear John) romantikus vígjáték a prognosztizált 30,71 millió dollárhoz rendkívül közeli, 30,46 milliós jegybevételt eredményezett.
Dr. Bernardo Huberman, a HP projektvezetője a BBC-nek elmondta, hogy a rendszer pontosabbnak bizonyult a legtöbb hivatásos elemzőnél és közvélemény-kutatónál is. Huberman szerint a Twitter-elemző megoldás a jövőben alkalmas lehet más jellegű termékek, például elektronikai eszközök sikerének megjósolására is, de ugyanígy rendkívül hasznosnak bizonyulhat a politikai választások várható kimenetelének előzetes felmérésénél.
Kapcsolódó cikkek
- A pápa áldását adta közösségi oldalakra, de óv is tőlük
- 6 milliárd dolláros reklámbevételt könyvelhetnek el az idén a közösségi szájtok
- Fekete adatkereskedelem a Facebookon és a Twitteren
- Internetes radírral törölhetők a világhálón felejtett fényképek
- Új üzleti asztali számítógépeket mutatott be a HP
- Mire gondol a HP?
- Mintegy 3,7 milliárd dollárra becsülik a Twitter értékét
- Mutasd a Facebook-portréd, megmondom ki vagy!
- WiFi-kártyát a fényképezőgépekbe
- A közösségi hálók segíthetnek a világjárványok megelőzésében
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).