A németek 40 százaléka kész lenne fizetni az internetes sajtóért
A németek megközelítően 40 százaléka kész lenne fizetni azért, hogy "minőségi újságíráshoz" jusson hozzá az interneten - derült ki egy felmérésből.
Az új médiával is foglalkozó Bitkom szövetség kutatása szerint az ezer megkérdezett 39 százaléka lenne hajlandó fizetni "minőségi újságcikkekhez" a világhálón abban az esetben, ha már nem lennének ingyenesen hozzáférhető tartalmak.
Más tartalmak esetén némileg alacsonyabb volt a fizetési hajlandóság: a szakirodalom esetében 22, filmek esetében 19 százalék áldozna pár eurót. A zeneletöltésért 18, míg az általános irodalomért kilenc százalék fizetne.
A megkérdezettek 26 százaléka 1 és 10 euró közötti összeget (262-2620 forint) hajlandó lenne egy esetleg kulturális járulékként leperkálni.
Kapcsolódó cikkek
- Még az idén megújulhat a Budapest portál
- Az iPadeken is elérhető lesz a cenzúrázatlan Playboy
- Médiatanács: frekvenciát nyert a katolikus rádió, az NMHH nem kötelezheti az újságírókat információforrásuk felfedésére
- Az Expertive menedzseli a közmédiumok átalakítását
- Jövő héten indul Rupert Murdoch iPadre tervezett napilapja
- Zsidó sajtótörténeti adatbázist hoztak létre az interneten
- Venezuela kiterjesztette a médiaszabályokat az internetre is
- Az ENSZ az internet szabályozását mérlegelheti
- Fél évet csúszik az internetes hirdetésekre kivetett adó Franciaországban
- Elindult az első magyar blogtallózó
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.
Ezekkel a gumikkal télen is biztosan célba ér a fuvar!
A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális vezetője bejelentette új prémium téli gumiabroncsát kisteherautók számára. A Bridgestone a Duravis Van Winter ENLITEN-nel a kisteherautó-flották tulajdonosait támogatja a mindennapi téli felhasználás közben, amellett, hogy segít csökkenteni a teljes tulajdonosi költségüket (azt, hogy a termék a teljes élettartama alatt mennyibe kerül a vállalkozásnak).