Atali Krisztina a Windows Mobile csapat élén
2010 májusától Atali Krisztina felügyeli az okostelefonra írt operációs rendszerek területét a Microsoft Magyarországnál. Az új termékspecialista feladata az USA-ban várhatóan karácsony előtt debütáló Windows Phone 7 sikeres hazai bevezetése és a Windows Mobile aktuális verziói népszerűségének növelése lesz.
A Microsoft új munkatársa a Pannontól érkezik, ahol a roaming és nemzetközi szolgáltatások termékmenedzsereként, valamint a számlázási szolgáltatások területén dolgozott összesen 4 évig. Széles körű tapasztalatot szerzett a vállalat meglevő szolgáltatásainak menedzselésében és újak kifejlesztésében. Ezt megelőzően a Tchibo-nál dolgozott értékesítési pozícióban, illetve a cég hamburgi központjában marketingterületen.
Atali Krisztina elsődleges feladata a Windows Phone 7 magyarországi bevezetése, valamint a mobilszolgáltatókkal, készülékgyártókkal és más viszonteladókkal való kapcsolattartás lesz. Ezen túl a Windows Phone 7 arcaként oktatásokat szervez az új termékekről és megoldásokról, valamint marketing- és értékesítési kampányokat dolgoz ki a partnerekkel közösen.
Az angolul és németül egyaránt beszélő szakember a Budapesti Corvinus Egyetemen és a Szolnoki Főiskolán végezte tanulmányait.
Kapcsolódó cikkek
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- Lévay Örs lett az Externet igazgatóságának elnöke
- Christopher Laska a Telenor új vezérigazgatója
- Ismét az Apple-vezér egészségi állapota miatt aggódik a tőzsde
- Kinevezések az NRC marketingkutatónál
- Magyar vezető az Axis Communications kelet-közép-európai kereskedelmi csapatának élén
- A Goodyeartől érkezik az új Xerox-vezető
- Microsoft automatikus problémamegoldó portálja magyarul
- Microsoft projekt fiatal ötletgazdák felkarolására
- Távozik a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.