Új szoftverüzletág az APC by Schneider Electricnél
Új, adatközponti szoftverüzletágat hozott létre az APC by Schneider Electric. Az új, Data Center Software üzletág lesz felelős az adatközpontok fizikai infrastruktúrájával kapcsolatos szoftver- és menedzsment rendszerekért, valamint a szoftverfejlesztés, a kereskedelmi és szolgáltatási tevékenységek, illetve a marketing- és partnerprogramok felügyeletéért.
A Data Center Software üzletág támogatni fogja a Schneider Electric energiamenedzsment kezdeményezéseit. Az üzletág csapata az Ecostruxure egyik kritikus elemeként az APC InfraStruxure menedzsment szoftver portfólióját fogja kiemelten kezelni. Az InfraStruxure megoldás segítségével az adatközponti szoftverüzletág leegyszerűsíti és segíti az energia- és üzemeltetés-hatékonysági célkitűzések megvalósítását az adatközponti környezet minden területén.
A szoftver portfólió elemei az InfraStruxure Operations – a mindennapi üzemeltetés és készletnyilvántartás; az InfraStruxure Central – az adatgyűjtés és eszközfelügyelet; az InfraStruxure Capacity és InfrStruxure Change – a tervezés és optimalizálás feladataira szolgálnak. Az InfraStruxure Energy Efficiency pedig az energia felhasználás elemzésére és modellezésére nyújt lehetőséget egészen a rack-es szerverek szintjéig.
Az új üzletágat Soeren B. Jensen az APC adatközponti szoftverekért felelős alelnöke vezeti, közvetlenül Laurent Vernerey, az APC elnök vezérigazgatójának és egy dedikált ellenőrző testületnek az felügyelete alatt.
Kapcsolódó cikkek
- Indul a több csomópontból álló Budapest Internet Exchange (BIX)
- APC: új InfraStruXure Operations programrendszer az adatközpontokban
- A Fujitsu új Windows Azure-alapú felhőszolgáltatásokkal lép piacra
- Új PlateSpin verziókat jelentett be a Novell
- Együtt: EMC-Vmware-Cisco, avagy egy új adatközponti modell ígérete
- Májusi IDC-roadshow "Az intelligens infrastruktúráért"
- A Fujitsu ManageNow megoldása gyors megtakarítást ígér
- Naprakész tudatosítás a Datacenter Napon
- Közös HP-Microsoft IT-megoldások
- A közepes méretű vállalatok az adatközpontok éllovasai
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.