Vezetőváltás a Twitternél
A Twitter 2006-os alapítása óta hihetetlenül gyors fejlődésen ment keresztül, ami egyben egy teljesen új üzleti stratégia kidolgozását is kikényszerítette. A mára 160 millió regisztrált felhasználóval és napi 90 millió bejegyzéssel dolgozó Twitter ugyanis kénytelen pénzre váltani a népszerűséget, már csak a megnövekedett üzemeltetési költségek miatt is. Az új, „támogatott bejegyzések” szlogennel futó stratégiát éppen Costolo vezette be, és lényege, hogy egyes ügyfelek pénzért cserében plusz szolgáltatásokhoz juthatnak a Twitter-en. Emellett március óta már keresésekhez kapcsolódó reklámok is futnak az oldalon, illetve számos olyan partnert szerzett már a cég, mint a Google, vagy a Microsoft. A korábbi vezérigazgató Williams, aki az egyik alapító és a szolgáltatás névadója is egyben, ezentúl a termékfejlesztésnél segít majd.
A növekedés számos problémával is jár, így a szolgáltatás gyakran megbénul világszintű sportesemények idején, például nemrég a foci VB alatt. A másik nagy gondot a hacker-támadások jelentik, szeptemberben például több millió felhasználói fiókot fertőzött meg a Rainbow nevű féreg.
Kapcsolódó cikkek
- 6 milliárd dolláros reklámbevételt könyvelhetnek el az idén a közösségi szájtok
- Fekete adatkereskedelem a Facebookon és a Twitteren
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- Lévay Örs lett az Externet igazgatóságának elnöke
- Christopher Laska a Telenor új vezérigazgatója
- Ismét az Apple-vezér egészségi állapota miatt aggódik a tőzsde
- Kinevezések az NRC marketingkutatónál
- Magyar vezető az Axis Communications kelet-közép-európai kereskedelmi csapatának élén
- Mintegy 3,7 milliárd dollárra becsülik a Twitter értékét
- A közösségi hálók segíthetnek a világjárványok megelőzésében
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.