A Microsoft megveszi az Adobe-ot?
A hírforrások úgy tudják, hogy a tárgyalásokon elsősorban az Apple okostelefonos piacon élvezett előnyös helyzete elleni szövetkezés körül forgott a szó. Az Adobe emellett azt szeretné elérni, hogy a Microsoft dobja sutba az amúgy sem túl sikeres Silverlight projektet és teljes mellszélességgel támogassa a Flash platformot. Ami az esetleges összeolvadást illeti, ennek hitelességével kapcsolatban megoszlanak a vélemények. Annyi biztos, hogy a két cégnek az Apple mellett az Oracle is közös ellensége, amely a Sun Java platformot fejleszti, illetve az Apple által is támogatott, és a Flash-t és társait feleslegessé tevő HTML5 webes szabvány egyik élharcosa. A Flash megszerzése, kisajátítása és beépítése emellett nagyot lendíthetne a Microsoft új Windows Phone 7 mobiltelefonos operációs rendszerének, illetve általában a Windows-nak a népszerűségén.
Egyes elemzők szerint a két szoftvercég tárgyalásain egyáltalán nem került szóba a felvásárlás, csupán a termékstratégiák összehangolását kezdeményezték. Ráadásul az sem bizonyos, hogy született-e bármilyen megegyezés, legalábbis a két érintett vállalat egyelőre nem nyilatkozott a kérdésről.
Kapcsolódó cikkek
- Kínában erősít a Microsoft
- A Microsoft a legvonzóbb munkahely
- Akár 80%-os kedvezmény Microsoft és Adobe szoftverekre
- Elektronikus aláírás szolgáltatót vásárolt az Adobe
- A Microsoft kisebb profitot termelt, mint az Apple
- A tripoli kormány fogva tartja a Microsoft országmenedzserét
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- Rekordbevételt ért el a Microsoft
- A Microsoft szemet vetett a Symantecre?
- Orosz kém a Microsoftnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.