E-kereskedjünk-e – Indítsunk webáruházat!?
Az elektronikus kereskedelem az utóbbi évtized legdinamikusabban fejlődő üzlete világszerte. A webshopok, webáruházak rohamosan fejlődnek, és hasonló ütemben szaporodnak. Jelenleg a GKIeNET 2700 magyarországi legális webshopot tart nyilván. A kosaras rendszerben működő, fizikai áruk értékesítésével foglalkozó e-kereskedelem forgalma 2009-ben 99 milliárd forint volt. Nem csoda hát, hogy ilyen sokan vágtak bele, és még számosan törik a fejüket a kérdésen: e-kereskedjek-e? Azok közül pedig, akik már belevágtak, mintegy 2620-an azon törik a fejüket, miért nem tartoznak a forgalom 93%-át generáló körülbelül 80 e-kereskedő közé.
A SzEK.org őszi konferenciája azt kívánja bemutatni az érdeklődőknek, hogy milyen üzleti feltételek és döntések mentén válhat sikeressé egy e-kereskedő. A leggyakrabban elhangzó kérdés megválaszolása helyett – „Mennyibe kerül egy webáruház?” – azt próbáljuk megválaszolni: mi kell ahhoz, hogy megtudjuk, mennyibe kerül egy sikerre esélyes webáruház.
A konferencián előadást tart többek között Dr. Bőgel György, a CEU tanára, Aranyossy Márta és Nemeslaki András, a Corvinus Egyetem oktatói, Kis Ervin Egon, a SzEK.org elnöke. Több gyakorló e-kereskedő is megosztja tapasztalatait a hallgatósággal: Sáfrány Katalin a Praktiker, Kónya Krisztián a PetNet.hu és Weiler Péter a Brands.hu képviseletében.
A konferencia kiemelt támogatója a MobilFizetés Szolgáltatás, amely egyedülálló mobil fizetési szolgáltatásokat kínál T-Mobile és Telenor előfizetőknek.
További információk: www.mobilfizetes.hu
Kapcsolódó cikkek
- Etikai kódex szerint működne a jövőben a közösségi vásárlás
- Informatikával is zöldülnének a kereskedők
- Két szakmai konferencia a héten: Média Hungary, majd Elektronikus Kereskedelem
- Izgalmas témák az e-ker. konferencián: mennyiségi kedvezményből közösségi vásárlás
- Közösségi vásárlás, m-commerce: VIII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
- e-Commerce 2011: konferencia az online kereskedelemről
- Két konferencia az online kereskedelemről
- Négy magyar kiállító készül a barcelonai mobil kongresszusra
- E-kereskedelem mobilról - 2010-ben már okostelefonról is intenzíven vásároltunk
- A Paypal a jövő?
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.