Kérdőre vonják az Adobe-ot a Flash cookie-k miatt
Az Adobe persze tagadja, hogy bárkiről jogosulatlanul információkat gyűjtene, ugyanakkor tény, hogy a Flash az egyetlen olyan böngészőbe épülő program, amelynek cookie-jai se nem blokkolhatók, se nem törölhetők, legalábbis beállítás alapján automatikusan, vagy az összes többivel együtt nem. A szoftvercég azzal védekezik, hogy a Google Chrome szoftverét az adatvédelemnél be lehet állítani a Flash cookie-k kiszűrésére, ez azonban a többi böngészőre nem igaz.
Az FTC egyelőre nem nyomoz, csupán nyilvános vitára bocsátotta a kérdést, illetve arra vár, hogy a felek kifejtsék álláspontjaikat és érveiket. Mivel ma nagyjából a számítógépek 98 százalékán van beépülő Flash program világszerte, aligha lehet alábecsülni a kérdés fontosságát.
Kapcsolódó cikkek
- A Google után a Facebook is kapitulált a német adatvédelmi törvények előtt
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- Médiatanács: frekvenciát nyert a katolikus rádió, az NMHH nem kötelezheti az újságírókat információforrásuk felfedésére
- Büntetés a Nokiának a szerzői jogok megsértéséért
- Az adatvédelmi biztos szerint erősíteni kell az adatnyilvánosságot
- Újabb YouTube-os, Ud Zrt.-hez köthető titkosszolgálati hanganyagokat vizsgálnak
- A Iomega Szuperhőse megvédi az Iphone adatokat
- Intenzíven zajlik a vaterás csalás felderítése
- 2011 már a növekedés éve lehet az IKT szektorban
- Trösztellenes vizsgálat az EU-ban a Google ellen
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.