LUMImask: délután is ébredhetünk napfelkeltére
A hagyományos alvómaszkok nem tudták megoldani Hide álmát: hogyan lehetne sötétben aludni, de fényre felébredni. Az általa kifejlesztett LUMImask teljesen kizárja a fényt, amikor aludni szeretnénk, majd fél órával a tervezett ébredés előtt fokozatosan erősödő fényt bocsát ki, egyfajta mesterséges napfelkeltére ébredhetünk.
A digitális óra segítségével beállíthatjuk, hogy mikor szeretnénk ébredni, és a maszk félórával előtte egyre több világosságot varázsol, majd a megadott időben megszólal az ébresztőóra.
Nem csak az ébresztés idejét állíthatjuk be, de a fény intenzitását is. Így a nap bármely szakában ébredésünkhöz választhatunk verőfényes nyári reggelt vagy borongós őszi hajnalt, esetleg egy halványabb téli napfényt is.
De ahogy szeretünk fényben ébredni, éppoly fontos a pihenés szempontjából az éjszakai sötétség. A LUMImask tovább tökéletesítette a hagyományos alvómaszkok azon tulajdonságát, hogy minden fényt kizár.
Az alvás így mélyebb és pihentetőbb, az ébredés pedig kellemesebb.
Kapcsolódó cikkek
- Az IBM bemutatta az egészségügyet támogató informatikai megoldásait
- Mobiltelefonos szolgáltatás cukorbetegek számára
- Star Trek-féle betegségfelismerő kifejlesztését jutalmazzák X-díjjal
- Karácsony: internet sport helyett
- Az „online orvost” is gyakrabban látogatják a nők
- Félmilliárdos kutatás után a weben követhető a felügyelt személy állapota
- Infotér konferencia - Szócska Miklós: közhiteles és értékelt törzsadatok szükségesek
- Hiscom - Lezárult az intézményközi adatkommunikációs program fejlesztése
- Szenzorok a testen – lezárult a 2009-ben indított All-Fitt projekt
- Defibrilláló telefonfülke
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Airbnb helyett autóbérlés: pénzkereseti lehetőségek az autóddal
A használtautó-piac évek óta nehéz helyzetben van, a használt gépjárművek egyre drágábbak, ráadásul csökken a választék belőlük és nő a várakozási idő rájuk. Az új gépjárművek, különösen az elektromos autók vásárlásakor pedig pár év alatt többmilliós értékcsökkenéssel kell számolniuk a vevőknek. Érthető, hogy élénkül a kereslet a bérautók iránt.
Az állkapocs mozgását és a környezeti zajszintet is elemzi az LG új fülhallgatója
Az LG Electronics (LG) bemutatta legújabb TONE Free fülhallgatóját, amelyet a lenyűgöző hangzás jegyében terveztek. Az új T90S modellt grafén, azaz egyetlen atom vastagságú grafitréteg felhasználásával alkották meg, amellyel az eszköz a korábbinál kényelmesebb illeszkedést kínál.
Rengeteg okoseszközzel bővült a Huawei hazai kínálata
A FIT 3 okosóra májusi bemutatója után számos újabb eszközt hozott a gyártó hazánkba. Ezek között több okosóra modell is szerepel, amely a FIT 3-mal kiegészülve szinte minden árponton kínál iOS és Android kompatibilis eszközöket a vásárlók számára. Megérkezett az e-SIM képes WATCH 4 Pro Space Edition, valamint a Watch GT 4 új, sportosan elegáns zöld színváltozata is. Az okoskarkötők kategóriájába jött az új Band 9, de a nyitott kialakítású, ékszer-szerű FreeClip fülhallgató is kapható már nálunk.
Kényelmet és biztonságot nyújtanak a Continental innovációi az új Mercedes-Benz E-osztályban
A Continental fontos alkatrészeket és termékeket szállít az új Mercedes-Benz E-osztályhoz. A cég intelligens eszközalapú hozzáférési megoldásával (röviden CoSmA) a technológiai vállalat olyan rendszert kínál, amely az okostelefonokat vagy az okosórákat autókulcsokká alakítja. A technológia a digitális kornak megfelelő kényelmes felhasználói élményt tesz lehetővé. A Continental most először kínál olyan teljeskörű rendszert, amely átfogó kapcsolatot biztosít a jármű digitális ökoszisztémája, az okoseszközök és a felhő között.
Friss kutatás: napi szinten sokat használnak tévét a magyarok, ennyit költenek rá
Szinte minden háztartásban van legalább egy tévé, minden harmadik magyar két készülékkel is rendelkezik, viszont a legtöbben maximum 150 ezer forintot szánnak rá – derült ki egy friss kutatásból. A Hisense legújabb felmérése rávilágított arra, hogy a magyarok jelentős része továbbra is elsősorban hagyományos tévénézésre használja a készülékét, habár ez csökkenő tendenciát mutat 2022 ősze óta, miközben a streaming szolgáltatásokat többen használják. Új készülék vásárlásakor a magyaroknak az ár a legfontosabb szempont, de mindössze a megkérdezettek 17 százaléka tervezi új tévé beszerzését.