Chrome-reklám az orosz TV-ben: Gyorsabb, mint gondolná!
Úgy tűnik, hogy a Google mindent eldöntő hadműveletekre készül a böngésző fronton: a Chrome 10 megjelenését követően a meglehetősen nagy orosz piacon TV-kampányt indított. Információink szerint ez az első olyan tévé-klip - a térségünkben mindenképp -, amely egy ingyenesen letölthető szoftvert, egy internetes böngészőt hirdet.
A TV-reklám meglehetősen puritán és lényegre törő, a klip az adwords szellemében készült. Kereső-szavak és -kifejezések követik egymást egyre gyorsabb ütemben, mígnem egy férfihang le nem vonja a zene ritmusából is adódó konklúziót: "Gyorsabb, mint gondolná. Töltse le a Chrome internet böngészőt a Google-től!"
A reklám márciusban indult, és az utóbbi két napban vált intenzívvé. Hogy milyen a hatása az új letöltések számában kifejezve, arról nem nyilatkozott a Google, a kampány időtartamáról sem, de az kiderült a Google Oroszország marketing igazgatójának szavaiból, hogy az oroszországi tévéreklám csak az első kavics a vízben, a hullámok egész Európát el fogják borítani.
Kapcsolódó cikkek
- Chrome böngésző: androidos kütyükre is
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- Chrome 11 beta: a szó se száll el
- Megjelent a FireFox 4 RC verziója
- Paradigmaváltás a böngészésben: Chrome 9
- Chrome – háromszor
- Google+1 közösségi böngésző-bővítmény?
- Google Chrome 8 PDF-olvasóval és letöltőoldallal
- A Google a Miramax filmjei körül legyeskedik
- Megfojtják a Google TV-t
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.