Novell Identity Manager 4 Standard kiadás
Az Identity Manager 4 Standard kiadása teljessé teszi a Novell személyazonosság-kezelő termékcsaládját, mellyel egyszerűbbé, gyorsabbá és olcsóbbá válik a felhasználói jogosultságok törvényi és egyéb előírásoknak is megfelelő biztonságos kiosztása és kezelése.
A Novell Identity Manager 4 Standard Edition termékével biztonságosabbá tehető a vállalati személyazonosság-kezelés és könnyebben teljesíthetőek a jogosultságok igénylésére, jóváhagyására és nyilvántartására vonatkozó törvényi, iparági és szervezeti előírások. A Standard kiadás immár a második tagja az Identity Manager 4 termékcsaládnak, a Novell személyazonosság-kezelési problémák megoldására kifejlesztett megoldásának. A Novell Identity Manager egységes keretrendszert biztosít a személyazonossági adatok, jogosultságok és jelszavak fizikai, virtuális és felhőalapú környezetekben történő kezeléséhez.
Az alkalmazások egyszerű integrálhatósága és a jogosultságigénylés hatékony automatizálása ma is fontos kívánalmak az informatikai szervezetek számára. Mindezek kielégítésére az új verzió egyesíti a szabályalapú felhasználói erőforrás-kiosztást az aktuális és a múltbeli állapotokra vonatkozó jelentésekkel, a megnövelt skálázhatósággal, valamint a Microsoft SharePoint és az SAP ERP rendszerekhez írt új csatolókkal. Az integráció a felhőalapú környezetek biztonságossá tételét is elősegíti, hiszen olyan szolgáltatásokhoz is csatlakozhat, mint például a Salesforce.com vagy a GoogleApps.
Kapcsolódó cikkek
- NOD32 Antivirus már Linuxra is
- A Novell fürtözéssel támogatja a HP-szervereket
- SUSE Manager: fejlett rendszerfelügyeleti eszköz Linuxra
- A Watson ereiben "Linux vér" folyt
- 200 hazai szakértői vélemény a megfelelőségi követelményekről
- Ingyenes adok-kapok: megnyílt a SUSE Gallery, a Linux-alapú szoftverkészülékek tárhelye
- Novell: rendszergazdai tevékenység szoftver felügyelete Unix és Linux platformon
- 123456 a leggyakrabban használt jelszó
- Elérhető a Novell SUSE Linux Enterprise 11 Service Pack 1
- 123456 - tud ennél jobb jelszót?
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.