Egymilliárd látogató a Google oldalain
Tavaly 931 millió látogatója volt a Google oldalainak, azaz a látogatottság 8,4%-kal nőtt. A legtöbben Indiában és Dél-Afrikában látogatták az internetes kereső oldalait, az összes látogatók 14,3% és 13,5%-a. A legkevesebb böngésző Dél-Koreából és Kínából volt, a látogatók 0,7% és 0,8%-a.
A felmérés alapján a Microsoft végzett a második helyen, az elmúlt hónapban 905 millió felhasználó látogatta az oldalakat. A Facebook végzett a harmadik helyen, 714 millió látogatóval, ami a tavalyi évhez képest a közösségi oldal népszerűségének 30%-os növekedését jelzi. A Yahoo látogatóinak száma 689 millió volt az elmúlt hónapban, októberig ez a cég állt a harmadik helyen.
Bár a legtöbb látogató a Google oldalain volt, a legtöbb időt a Facebook oldalakon töltötték az emberek: májusban összesen 250 milliárd percet, 50 milliárd perccel többet, mint a Google oldalain, és megelőzve a Microsoftot is, ahol „mindössze” 204 milliárd percet töltöttek a felhasználók.
A ComScore felmérése kétmillió internet felhasználó adatai alapján készült, 90 tartalomszolgáltató információi felhasználásával.
Kapcsolódó cikkek
- Megújult a Microsoft ingyenes webes tárhelye, a Skydrive
- Nem lesz többé „jó napom”?
- Apák napja
- Feljelentette az Európai Bizottságnál a Microsoft a Google-t
- Előkelőbb helyre kerülnek a közösségi oldalak tartalmai a Google keresési eredményeiben
- A Google szerint a Bing a Google-re építve tökéletesíti saját keresési listáját
- A Google a Yahoo és a Facebook kezdi az IPv6-os webcímek tesztelését
- CES 2011: Az Apple megpróbálja „ellopni” a show-t
- Tartja pozícióját a Google, de lassan jön föl a Bing
- Ezentúl nem adja ki az ismerősök adatait a Google
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
A Telekom május 23-án piacra dobja az újgenerációs, saját márkás készülékeit, a T Phone 2 5G-t és T Phone 2 Pro 5G-t. A telefonok nagyobb teljesítményű processzorral, fejlett kamerarendszerrel és kiváló minőségű kijelzővel érkeznek, hogy optimalizált játék- és streaming-élményt nyújtsanak felhasználóiknak.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre
A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.