Google térképadatok az SAP-ban
Az SAP egy kaliforniai konferencián jelentette be, hogy szoftvereikbe integrálják a Google Maps szolgáltatásait. Az így megjelenített, helyzetfüggő információkkal kiegészített nagy mennyiségű vállalati adatokból a felhasználók hatékonyabban láthatják át üzletük globális, regionális és helyi sajátosságait, így gyorsabb, és megalapozottabb döntéseket tudnak hozni. A következő verziójú SAP Business Objects szoftverekben és mobil applikációkban debütál a Google Maps API Premier bővítés.
Hogy kiknek lehet ez jó, arra az SAP néhány példát is hozott: jó lehet a telekom szolgáltatóknak, hogy földrajzi összefüggésben elemezhessék a szétkapcsolt hívásokat, és láthassák a hibás adótornyokat, a vidámpark-üzemeltetőknek, mert az egyes attrakcióik valós idejű kihasználtsága alapján át tudják irányítani az áramló tömeget más látnivalóikhoz, s ezzel elkerülhetik a tumultust; de jó lehet a jelzálogbankoknak is, hogy úgy végezzenek kockázatfelmérést, hogy közben összevetik kihelyezett kölcsöneik helyszíneit a házeladásokkal.
Magyarországon ez utóbbi sokkal aktuálisabb lehet sajnos, mint az, hogy a Vidámpark közönségének lökdösődését kelljen kivédeni. Nekünk manapság ki se kell menni a Városligetbe ahhoz, hogy hullámvasútban érezzük magunkat…
Kapcsolódó cikkek
- SAP-beruházás mellett döntött a magyar FHB Bankcsoport
- Kedvező árú SAP képzés indul
- SAP: bérelhető vállalatirányítási rendszer középvállalatoknak
- SAP World Tour'09: legnagyobb hazai IT-üzleti konferencia
- SAP-rendszer üzemeltetést nyert a Navigator konzorcium
- Magyar ügyvezető a szlovén leányvállalat élén
- SAP: magyarul is elérhető a legújabb CRM alkalmazás
- Magyar SAP HR-szakember globális vezetői pozícióban
- Hétéves az SAP Global Support Center
- Tavaly kilenc százalékkal növelte bevételét az SAP
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.