Nagy Kreatív Kikelet: siránkozás helyett pozitív példák
A Nagy Kreatív Nap hosszú évek óta minden tavasszal bemutatja, merre halad a kommunikációs ipar, melyek azok a trendek, amiket érdemes követni. Idén sem lesz másképpen: még frissebb, még üdítőbb gondolatok fiataloktól, azoknak, akik haladni akarnak.
Éppen ezért a Kreatív éves kommunikációs konferenciája most szándékosan nem arról szól, ami nincs, de lehetne, hanem arról, ami van és jó. A május 3-i Nagy Kreatív Kikelet négy jól elkülöníthető blokkra épül. Elsőként nemzetközi kommunikációs szakemberek mutatnak pozitív példákat, arról, hogyan érdemes reklám és médiaipari tanácsadói szolgáltatásokat működtetni.
A második tartalmi részben arról lesz szó milyen vizuális trendeket érdemes követni, ha webes és mobilos felületekre készítünk tartalmat, bemutatjuk a legfrissebb termék és csomagolásdizájn irányzatokat, valamit azt, hogy jelenleg hogyan gondolkodnak a filmesek, ha újszerűen szeretnének mozgóképpel üzenni.
A konferencia harmadik egysége a hazai kommunikációs ipar fiatal tehetségeit mutatja be. Milyenek lesznek az ügynökségek 10 év múlva? Mit jelent a márka 10 év múlva? Milyen médiát fogyasztunk 10 év múlva? Ezekre a kérdésekre ügynökségnél, vagy a médiában dolgozó 30 év alatti fiatalok mondják el a véleményüket.
A konferencia utolsó negyedében a Kitchen Budapesttel közösen olyan sikeres, kommunikációs iparhoz kapcsolódó vállalkozásokat mutatunk be, amelyek friss vállalkozásötletek elindításával képesek üzleti sikereket elérni itthon és külföldön.
A Nagy Kreatív Kikelet napján osztjuk ki a Hipnózis reklámverseny díjait is, az átadóról rövidesen külön cikkben tájékoztatjuk az érdeklődőket.
A részletes programot megnézheti itt!
Kapcsolódó cikkek
- Csehországban megugrott az internetes reklámok értéke februárban
- Mobilmarketing haladóknak
- Mobil programfüzet az Evolution résztvevőinek
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- Oszd meg, és reklámozz!
- Nem tudják, mit akar a fogyasztó
- Táblagépen jobb, ha mozog, mobilon jobb, ha nyugalomban van
- A kkv-k marketingesei az e-mailben és a facebookban hisznek
- Hazánkban is érkeznek reklámok az iPhone-ra
- Reklámok közvetlenül a Twitter üzenetekben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
K&H: ismét a legjobb digitális bank Magyarországon
A K&H Csoport az egymást követő második évben, 2024-ben is elnyerte a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review „Legjobb Digitális Bank Magyarországon” díját. Az indoklásban a K&H innovatív digitális pénzügyek terén játszott úttörő szerepét emelték ki, különös tekintettel a világszínvonalú és könnyen kezelhető mobilbankra, valamint a hozzá kapcsolódó, a szektorban itthon elsőként beszédhanggal is és magyarul kommunikáló digitális pénzügyi asszisztensre, Kate-re.
Az AI kutatja a kritikus ásványkincseket is
Közel 1 millió amerikai dollárral zárta az újabb befektetési körét a Beholder. Ennek köszönhetően lett az AI-alapú, kritikus ásványkincsek feltárásában élenjáró ukrán startup finanszírozója az EIT InnoEnergy, a Rockstart Energy és az STRT. A friss források bevonásával a vállalat felgyorsíthatja a kutatómunkáját és a mesterséges intelligencia-eszközeire alapozva segítheti a zöld energiaátmenethez szükséges kritikus nyersanyagok kitermelését.