StruxureWare Data Center Operation Suite 7.1: Rugalmas vállalati folyamatmenedzsment
A Schneider Electric, az energiamenedzsment megoldások nemzetközi szakértője Magyarországon is bemutatta a StruxureWare Data Center Operation programcsomag 7.1-es verzióját, amelynek megújult és rugalmas változásmenedzsment funkciója testre szabható megoldást nyújt a munkafolyamatok kezeléséhez és a karbantartási folyamatok elvégzéséhez.
A termék biztosítja az informatikai szakemberek számára a vállalati szabályzatok és projektek egyszerű kivitelezését, valamint azok általános alkalmazását az adatközpontokban. A társaság új szoftvercsomagja teljes körű adatközponti infrastruktúramenedzsment (DCIM) megoldást nyújt az energiaellátás, a hűtés, a biztonság és az energiafelhasználás felügyeletére, valamint az üzemeltetés támogatására az épületektől az informatikai rendszerekig, továbbá teljes áttekintést és ellenőrzést garantál a felhasználók számára az adatközpontok napi működtetéséhez.
A StruxureWare Data Center Operation csomag 7.1. verziója lehetővé teszi a piacvezető BMC Remedy IT Service Management csomag BMC Remedy Change Management alkalmazásának integrációját így biztosítva a lényeges információk zökkenőmentes áramlását a két rendszer között. Az új termék tovább növeli a Schneider Electric DCIM platformjának sokoldalúságát és skálázhatóságát többek között az alábbi funkciók révén:
· Testre szabható munkafolyamat-sablonok – Segítségükkel az adatközpont vezetői és alkalmazottai rugalmasan tudják kezelni az egyedi igényeket, ezáltal a szervezeti szabályzatok az adatközpontban előforduló bővítéseknek, átalakításoknak és változtatásoknak megfelelően alkalmazhatók.
· Karbantartás-ütemezés – Rálátást biztosít a teljes szerviztevékenységre, így a karbantartási és szervizmunkák előre tervezetten, időbeli ütközések nélkül kivitelezhetők.
· Valós idejű dashboard – Az egyszerűen konfigurálható és testre szabható webes dashboard könnyen áttekinthetővé teszi az adatközpont legfontosabb teljesítménymutatóit.
· Áramköri mérés – Támogatja a valós idejű méréseket az áramköri leágazások felügyeletén keresztül egészen a teljesítménykihasználtság kiszámításáig arra az esetre, ha mérhető rack PDU-k nem állnak rendelkezésre.
· DCIM migrációs szolgáltatás – Lehetővé teszi az adatmigrációt a StruxureWare Data Center Operation szoftvercsomagba más elterjedt DCIM rendszerből.
Kapcsolódó cikkek
- Mezőgazdasági integrált informatikai rendszert fejlesztett a Humansoft
- Eventus, avagy az észrevétlen IT forradalom
- Microsoft Dynamics CRM Online
- Agrár vállalkozásoknak fejleszt informatikai rendszert a Humansoft
- Automatikus Portarendszert fejleszt az Alvicom
- Kulcs- Készlet és Számla Next - Az ügyvitel jövője
- IFS-Centric vegyes vállalat ERP megoldások fejlesztésére
- Elektronikus hitelesítést biztosító bővítmény SBO számlázó rendszerekhez
- Tanulj szerepjáték közben vállalatirányítást!
- Egy nap alatt SAP vállalatirányítási rendszer kkv-knak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.