Annyit fizet, amennyit akar - Kísérleti lengyel zenei portál magyar lemezzel
Új lengyel zenei portál indult, amelyen a vevő annyit fizet az albumokért, amennyit akar. A musicrage.org kínálatában a magyar Tűzmadár együttes Álmok című lemeze is megtalálható.
A vállalkozó szellemű lengyel fiatalok nem zárják ki, hogy idővel kisebb kiadókkal is sikerül megegyezniük, de a legfontosabbnak a friss anyagok bemutatását tartják.
A musicrage.org-on az albumok már 1 dollárért (240 forint körüli áron) letölthetők, és a vásárlók maguk határozzák meg, hogy az általuk felajánlott összeg mekkora hányadát szánják a zenészeknek és mennyi jut a portál üzemeltetőinek.
A lemezeket egy meghatározott időre - pár hétre - kapják meg a vásárlók, és aki 4 albumért az átlagárnál magasabb ajánlatot tesz, az ötödiket ingyen töltheti le.
Az "annyit fizet, amennyit akar" forgalmazási megoldást a két éve független számítógépes játékokkal kereskedő Humble Bundle cégtől lesték el a lengyelek.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenesen letölthető Heaven Street Seven-dalok Mikulásra
- Elindult a magyar netezőkre hangolt online zenehallgatás
- Digitális felhőbe száll a zenepiac
- Letöltés nélküli zeneszolgáltatást indított a Sony
- Még mindig az Apple áruháza uralja a digitális zeneletöltési piacot
- 90 másodperc ingyen az iTunes-on
- Zeneboltot nyit a Google karácsonyra
- Zene- és videóletöltő-szolgáltatást indít a Sony
- Ősszel jön a Google zeneszolgáltatása
- Internetes zenetár androidos telefonokra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.