Annyit fizet, amennyit akar - Kísérleti lengyel zenei portál magyar lemezzel

MTI Sajtóadatbank, 2012. május 29. 08:43

Új lengyel zenei portál indult, amelyen a vevő annyit fizet az albumokért, amennyit akar. A musicrage.org kínálatában a magyar Tűzmadár együttes Álmok című lemeze is megtalálható.

    Az angol nyelvű honlapot két huszonéves varsói fiatalember üzemelteti. Első, kísérleti ajánlatukba saját zenei ízlésük szerint válogattak kevésbé ismert, független metálzenei produkciókat. Az együttesekkel szemben egyetlen kikötés volt: fiatal csapatok legyenek, amelyek még nem szerződtek nagy zenei kiadóval.
    A vállalkozó szellemű lengyel fiatalok nem zárják ki, hogy idővel kisebb kiadókkal is sikerül megegyezniük, de a legfontosabbnak a friss anyagok bemutatását tartják.
    A musicrage.org-on az albumok már 1 dollárért (240 forint körüli áron) letölthetők, és a vásárlók maguk határozzák meg, hogy az általuk felajánlott összeg mekkora hányadát szánják a zenészeknek és mennyi jut a portál üzemeltetőinek.
    A lemezeket egy meghatározott időre - pár hétre - kapják meg a vásárlók, és aki 4 albumért az átlagárnál magasabb ajánlatot tesz, az ötödiket ingyen töltheti le.
    Az "annyit fizet, amennyit akar" forgalmazási megoldást a két éve független számítógépes játékokkal kereskedő Humble Bundle cégtől lesték el a lengyelek.

Kulcsszavak: zene onlineszolg

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét

A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.

2024. május 2. 19:14

Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 17:48

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14