SAP-technológiát használ az NBA
Az SAP HANA platformját, és több üzleti intelligencia megoldását állítja szolgálatba az NBA, hogy a honlapján található nagy tömegű, hivatalos statisztikai adatokat kezelje. A kosárlabda rajongói így egy könnyen használható felületen keresztül érhetik el, és elemezhetik az adatokat nemcsak desktopról, hanem tablet, és mobil eszközökről egyaránt. Az új felhasználói élményt ígérő SAP-technológiát várhatóan a 2012-13-s szezon alatt már ki lehet próbálni.
„Az SAP számára megtisztelő, hogy az NBA, mint az egyik legnagyobb tiszteletnek örvendő sportszervezet partnere lehet. Az SAP HANA-n keresztül a rajongók egy soha nem látott módon fogják megtapasztalni az NBA-t” -mondta Bill McDermott, az SAP társ-vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- SAP: nem szállt el a CO2 kibocsátás
- A legtöbb vállalat szerint a hagyományos analitikai szoftverek drágák és nehézkesek
- SAP: még soha nem volt ilyen jó a második negyedév
- Kinevezték az SAP új globális HR-igazgatóját
- A régió legjobb bevezetéseit keresi az SAP
- Jól szerepelnek az SAP termékei a független felmérésekben
- Portugáliában nyitott új szervizközpontot az SAP
- SAP: HANA újdonságok
- Memóriaháborúk
- Karrierhírek: feljebb lépő magyar SAP-s menedzserek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Copilot for Microsoft 365 már magyarul is
A Microsoft bejelentése szerint 16 újabb nyelvvel gyarapodott azon nyelvek száma, amelyeket a vállalat generatív mesterséges intelligenciára alapuló alkalmazása, a Copilot for Microsoft 365 támogat mind az üzleti, mind pedig az egyéni felhasználók esetében. A magyar is ezek között van.
Ilyen lesz az első, személyzet nélkül is működő magyar bolt
A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban.
A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat
Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől.