Jövő-Kép címmel hirdet fenntarthatósági fotópályázatot a Telekom
A Telekom Jövő-Kép címmel hirdet fenntarthatósági fotópályázatot, hogy a hello holnap! kezdeményezés céljaival összhangban a fenntarthatóság fogalomkörét szélesebb körben érthetővé és kézzelfoghatóvá, a mindennapok részévé tegye. A vállalat az „Alkossuk meg együtt a jövőt!” mottójú fotópályázattal kívánja felhívni a figyelmet arra, hogy mindannyiunk közös felelőssége az élhető jövő kialakítása, ám ahhoz, hogy ez sikerüljön, előbb látni kell a megoldásra váró problémákat. A pályázatra ezért olyan figyelemfelhívó, inspiráló képeket vár, amelyek társadalmi, gazdasági és környezeti problémákat mutatnak be, az alkotók szemszögéből láttatják, mely dolgokon kellene változtatni. A kiíró azt reméli, a fenntarthatóság három pilléréhez kapcsolódó problémák vizuális megjelenítésével egyre többen ismerik fel a tudatos életmód szükségességét.
A pályázatra 2012. augusztus 3. és szeptember 6. között lehet nevezni, a hello holnap! Facebook oldalra feltöltött pályaművekkel. A pályázatban való részvétel feltételei és a pályázat részletei megtalálhatók a https://www.facebook.com/hello.holnap/ oldalon.
A beérkezett, érvényes pályázatokat a négy főből álló, szakmai zsűri - Szomolányi Katalin, fenntarthatósági szakember; Stiller Ákos, a HVG sajtóriportere; Kenczler Márton, art director és Németh Szabolcs, fotós - értékeli, az arra érdemesekből a hello holnap! egy kiállítást szervez az 5. Fenntarthatósági Napon, 2012. szeptember 29-én. A nyertesek izgalmas nyereményekben részesülnek: a dobogós pályaművek megjelenési lehetőséget kapnak a pályázat médiapartnerénél, a HVG-ben; a 3. helyezett egy okostelefont, a 2. helyezett egy táblagépet nyer, a legjobb alkotás készítője pedig részese lehet egy lenyűgöző fotós kalandnak, egy hatnapos, skóciai fotós workshopnak.
A Magyar Telekom Magyarország vezető infokommunikációs szolgáltatójaként – küldetésével összhangban – elkötelezett a fenntartható fejlődés elve mellett. 2010 decemberében ezért indította el „hello holnap!” kezdeményezését, amivel fő célja, hogy a fenntarthatóság fogalomkörét mindenki számára érthetővé, befogadhatóvá tegye. Ennek elérését számos pályázattal igyekszik elősegíteni: a Jövő-Kép is ezek egyike.
Kapcsolódó cikkek
- Augusztus 10-ig lehet pályázni a Telekom fenntarthatósági sajtódíjára
- Ismét fenntarthatósági sajtódíj aTelekomtól
- Magyar Telekom Delfin díj a fenntarthatóság terén kiemelkedőknek
- Fotó- és videopályázat érettségiző diákoknak
- A Magyar Telekom 2 db 1 MHz szélességű frekvenciablokkot nyert a 900 MHz-es frekvenciaárverésen
- Amatőr fotósok is pályázhatnak az Év Esküvőfotósa címre
- "Négy Évszak a Balatonon" fotópályázat indul a Balatoniwiven
- A Telekom filmtámogatási pályázata folytatódik
- Reklámfilmzene-pályázatot írt ki a Magyar Telekom
- Kilenc milliárd fenntarthatóságra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.
Ezekkel a gumikkal télen is biztosan célba ér a fuvar!
A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális vezetője bejelentette új prémium téli gumiabroncsát kisteherautók számára. A Bridgestone a Duravis Van Winter ENLITEN-nel a kisteherautó-flották tulajdonosait támogatja a mindennapi téli felhasználás közben, amellett, hogy segít csökkenteni a teljes tulajdonosi költségüket (azt, hogy a termék a teljes élettartama alatt mennyibe kerül a vállalkozásnak).