Magyarországon az európai átlagnál kevesebben vásárolnak internetes információk alapján
A magyarok leggyakrabban a szórakoztató elektronikai készülékek, az elektromos háztartási gépek, az élelmiszerek és az italok beszerzését, továbbá a szórakozást és az utazást alapozzák a világhálón szerzett információkra. A hazai vásárlókhoz képest huszonnyolc európai ország fogyasztói jóval nagyobb arányban vásárolnak internetes információk alapján - derül ki a Nielsen piackutató vállalat nemzetközi online felméréséből.
A Nielsen közlése szerint a megkérdezett magyarok 32 százaléka válaszolta, hogy ha szórakoztató elektronikai készüléket vásárol a következő évben, akkor választását valamelyik közösségi portálon szerzett információra alapozza, illetve más, terméket vagy szolgáltatást bemutató, értékelő weboldal közléseire támaszkodik. Az elektromos háztartási gépek beszerzésénél a hazai vásárlók 31 százaléka vesz figyelembe internetes információkat. Ezt követi a szórakozás 26, az utazás 23, illetve az élelmiszerek és az italok beszerzése 20 százalékkal.
Kapcsolódó cikkek
- Majd minden negyedik ember választja inkább a mobilját, mint a szexet
- Papírkorszaki magyar vállalatok
- Nő az igény a személyre szabott pénzügyi szolgáltatások iránt
- Nőhet az adatlopási esetek száma
- Jelentős pénzügyi kimutatáskészítő rendszer fejlesztések
- Ipsos: Vásárlás, pénzügyi tranzakciók és munkakeresés a neten
- A nyereményjátékoknál szívesen adjuk ki magunkat
- Gyakorlati tudással még értékesebb lenne a magyar diploma
- A világnak könyv, nekünk tévé kell a netről
- Nielsen-felmérés az internetes vásárlási szokásokról
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.
Ezért egyre erősebb a felújított mobilok piaca
Erősödő újkészülék-eladások, a termékek hosszabbodó szoftveres támogatása és életciklusa, valamint a bevizsgált készülékek iránti növekvő bizalom is segíti Magyarországon a felújított okostelefonok piacának bővülését. A Rejoy.hu a távközlési világnap alkalmából gyűjtötte össze az aktuális trendjeit.