Trend: Vásárlás előtt a többség az internetről tájékozódik
Néhány országban még ennél is meghatározóbb jelentőségű a neten felkutatható tartalom: a csendes óceáni-térségben, Brazíliában, Oroszországban, Indiában, Kínában, a Közel-Keleten és Afrikában 80%-nyian informálódnak vásárlás előtt a világhálón. Európában ez az érték 56% - Magyarországon egy kicsivel kevesebb, 53% - de ez több mint a vásárlóközönség felét jelenti.
Kapcsolódó cikkek
- A telefonom nélkül soha! - A dél-koreai fiatalok digitális függősége
- A magyarok a legkonzervatívabbak az online vásárlás terén
- Informatikai fejlesztések tizenkét Fejér megyei középiskolában
- Vásárlást segítő mobilalkalmazást jelentetett meg az IKEA
- Szülői felügyelet szoftver az új Sony VAIO notebookokon
- Csaknem 800 ezer digitális felvétel készült idén az Országos Levéltárban
- Feltöltőkártyát bocsát ki a PayPal
- Újabb pofont kapott a Google Kínában
- Online rendelhetnek maguknak ételt a pekingi rabok
- Sorra buktatja le a korrupt hivatalnokokat az internetező közösség Kínában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.