Vállalati közösséget épít az Office 365-tel a Tesco
A világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi vállalata, a Tesco a Microsoft Office 365 szolgáltatásait választotta a vállalaton belüli közös munka hatékonyságának, és közösségi platformjának fejlesztésére. A brit székhelyű vállalat tervei szerint az európai és ázsiai leányvállalatok központjaiban és az ottani üzletekben dolgozó alkalmazottak számára teszi elérhetővé az Office 365-öt.
Az Office 365 már régen nemcsak a szövegszerkesztésről és a táblázatkezelésről szól, hanem egészen új kihívásoknak is képes megfelelni. Lehetővé teszi például a munkatársaknak a hatékonyabb kommunikációt és közös munkát a földrajzi elhelyezkedésüktől függetlenül, az alkalmazásoknak köszönhetően pedig a szükséges információk eljutnak az illetékes munkatársakhoz, hogy ők minden esetben releváns döntést tudjanak hozni.
A Tesco tudatosan törekedett arra, hogy az Office 365 segítségével ne pusztán egy dokumentumtárat hozzon létre, hanem olyan együttműködési platformot alakítson ki, amely korszerű módja annak, hogy a munkatársak megosszák egymással ötleteiket, a vállalattal kapcsolatos híreiket.
„Olyan technológiát szeretnénk a dolgozóink kezébe adni, amellyel értéket teremtenek a vásárlóink számára, függetlenül attól, hogy üzletben, logiszitkai központban vagy irodában dolgoznak. Úgy gondoltuk, hogy az Office 365 egy fontos eszköz ahhoz, hogy megvalósíthassuk e célkitűzésünket. Az Office 365 egyfajta portálként fog szolgálni a Tesco alkalmazottai és beszállítói számára; ezzel ösztönözzük őket arra, hogy rugalmasabb munkastílust vegyenek fel. Ezen a portálon azt szeretnénk, hogy a munkatársak remek vásárlói élményeket osszanak meg a közösségünkkel, egyben bátorítva a többieket arra, hogy ezeket a jó gyakorlatokat a mindennapi munkájukban alkalmazzák.” Az Office 365-nek köszönhetően egy teljesen „összekötött” szervezet leszünk, amelynek munkatársai képesek hatékonyan kommunikálni, proaktívan megosztani a birtokukban lévő tudást.” – emelte ki Mike McNamara, a Tesco informatikai igazgatója.
A közösségi média belső munkatársak körében történő alkalmazása az az üzleti élet terén a legtöbb vállalat számára még viszonylag újnak számít. A kapcsolati hálók azonban mára már nagyon sok millió ember mindennapjainak részévé váltak, fő színterei a kapcsolattartásnak, az információmegosztásnak, véleménycserének. Ugyanezek az emberek egyúttal a vállalatok alkalmazottai, partnerei és ügyfelei is – és mindinkább elvárják, hogy a kapcsolati hálókat a magánélet mellett munkavégzésre és ügyintézésre is használhassák.
„Napjainkban egyre több vállalat ismeri fel, hogy érdemes lépést tartani a közösségi média terén jártas alkalmazottakkal. A gazdálkodó szervezetek egyre nagyobb hányada már legalább egy közösségi alkalmazást bevezetett informatikai környezetében. A felhasználók közül azonban kevesen tudják, hogy a Microsoft Office például jóval több, mint egyszerű szövegszerkesztő, táblázatkezelő és prezentáció készítő: az üzleti szolgáltatások részként ma már olyan vállalaton belüli belső közösségi hálózatot tudunk segítségével létrehozni, amely hatékonyan, a vállalati munka javára aknázza ki a közösségi hálózatok adta lehetőséget” – fogalmazott Nagy Levente, a Microsoft Magyarország Office üzletágának vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Steve Ballmer bemutatta az új MS Office-t
- Steve Ballmer bemutatta az új Microsoft Office-t
- A Facebook használata irigységet és elégedetlenséget válthat ki
- Közelben.hu: A közelben lévő legjobb helyek a Sanoma új közösségi oldalán
- Sikeresek a közösségi oldalakon elhelyezett hirdetések
- Egyetemi felhasználókkal ünnepel az Office 365
- Erősödő ellensúly az MS Office-szal szemben
- Elérhető a Microsoft Office 365 béta változata
- 11 rést javít az Office-on és hálózati szoftverén a Microsoft
- Microsoft Office 2010 magyarul is
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.