Mivel lehet levenni a lábukról a fogyasztókat?
Mindenki szereti, ha spórolhat vagy ajándékkal jutalmazzák hűségéért. Főleg, ha kedvenc márkájáról van szó. Akik figyelemmel kísérik az általuk kedvelt márka közösségi kommunikációját, sokkal erősebb kötődést éreznek iránta, ha valamilyen kedvezményt, kupont kapnak, esetleg ingyenes vásárlást biztosítanak számukra.
Nem meglepő talán, hogy a nőket jobban vonzzák az ilyen ajánlatok, őket könnyebb levenni a lábukról. Részükről valamivel erősebb kötődés mutatható ki (56%), míg a férfiak esetében ez csupán 45%. Ebből következően a nők valamivel gyakrabban és nagyobb számban veszik igénybe a felkínált kedvezményeket: 52% vs. 42% arányban vezet a gyengébbik nem.
Ami viszont meglepő, hogy nem arat töretlen sikert a márkák próbálkozása a kötődés érdekében. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyar online vásárlók kevesebb, mint fele (46%) veszi igénybe a kedvezményeket.
Ez azt jelenti, hogy mindez önmagában nem elég ahhoz, hogy a fogyasztó elköteleződjön, de a marketingstratégiába jól beépíthető, hiszen a felmérés is azt támasztja alá, hogy ha megvannak az alapok, akkor a kötődést erősebbre fűzheti az adott márka iránt.
Kapcsolódó cikkek
- Az iPhone 5 ötödik az elégedettségi listán
- Nem olvasnak a fiatalok
- A neten tájékozódnak a nők randi előtt
- Ipsos Kifizetődő a közösségi lét
- Megmondjuk, mit hoz a Jézuska
- Fiataloknál az előny – radikálisan megváltozott az információfogyasztás
- Milliós adatszivárgási károk Magyarországon
- Nemzetközi siker a műszeres rádiós közönségmérésben
- Személyi változás az online közönségmérés területén
- Trendi netrandi: jellemzőbb az online társasági élet, mint a valós
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.