ConnectMedia: új üzleti digitális médiaszolgáltatás
Az Antenna Hungária ConnectMedia márkanéven vezeti be a piacra új üzleti digitális médiaszolgáltatásait. Első lépésként az AH a legmodernebb technológiai megoldások alkalmazásával elindította nagy kapacitású, internetes tartalomtovábbító hálózatát.
A klasszikus lineáris műsorterjesztésen túl az elmúlt években egyre inkább terjednek azok a szolgáltatások is, amelyek az audiovizuális tartalomfogyasztást igény szerinti időben - on-demand - és különböző eszközökön - multi-screen - teszik lehetővé. Az Antenna Hungária és anyavállalata, a TDF is elindította azokat a fejlesztéseket, amelyek képessé teszik az új digitális médiaterjesztési igények kiszolgálására.
www.connectmedia.hu
Kapcsolódó cikkek
- A UPC ügyfelek is nézhetik az m3D adását
- Jelentősen bővültek a MinDig TV Extra vételi lehetőségei Pécsett
- Bővülnek a digitális földfelszíni televíziós szolgáltatások vételi lehetőségei Győr-Moson-Sopron megyében
- Október végén elindul az analóg műsorszóró hálózatok lekapcsolása
- Frekvenciacserék tizenegy digitális földfelszíni televíziós adónál
- Sikeresen vizsgázott az Antenna Hungária rendszere az olimpián
- Olimpia HD minőségben, kódolatlanul a T-Home tévészolgáltatásain
- Jelentős fejlesztések a digitális földfelszíni televíziós szolgáltatásban
- Digitális átállás tesztprogramot indít az NMHH
- Véget ért az analóg műholdas műsorszórás korszaka Németországban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Copilot for Microsoft 365 már magyarul is
A Microsoft bejelentése szerint 16 újabb nyelvvel gyarapodott azon nyelvek száma, amelyeket a vállalat generatív mesterséges intelligenciára alapuló alkalmazása, a Copilot for Microsoft 365 támogat mind az üzleti, mind pedig az egyéni felhasználók esetében. A magyar is ezek között van.
Ilyen lesz az első, személyzet nélkül is működő magyar bolt
A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban.
A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat
Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől.