Internet Hotline-nal kapcsolatos sátorral is várja a gyerekeket az NMHH a Városligetben
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) is várja a gyermekeket a hétvégi gyermeknapi rendezvényekre, a budapesti Városligetbe. A hatóság az Internet Hotline sátorba, valamint a digitális átálláshoz kapcsolódó programokra invitálja a gyermekeket és szüleiket.
Az NMHH az ingyenes Városligeti Gyermeknapot több mint két évtizede szervező Gyermekmentő Szolgálattal évek óta számos formában együttműködik a gyermekvédelem terén - emlékeztettek.
Közleményükből kiderül, hogy a Vajdahunyad vára mellett szombaton és vasárnap megrendezett eseményen a rossz anyagi körülmények között élő gyermekek és családjaik díjmentesen vehetnek részt színvonalas és színes programokon a nagykövetségek utcájától kezdve a lovasterápia-bemutatón át színházi produkciókig. A gyermeknap kiemelt támogatójaként az NMHH ezúttal a kiskorú internetezőket és a digitális átállásban érintetteket állítja programjai középpontjába.
Programjaik között szerepel például egy tanácsadó sarok felállítása, ahol a szülők és a pedagógusok a biztonságos internethasználat témakörében kaphatnak hasznos és praktikus információt. A Kis Napozóréten álló biztonságosinternet-sátorban a világháló működésével, lehetőségeivel és árnyoldalainak kivédési módjaival ismerkedhetnek meg a látogatók több szervezet segítségével - közölték.
Kapcsolódó cikkek
- Okostelefonozni tudnak, cipőfűzőt kötni nem
- Társadalmi együttműködést kezdeményez a Médiatanács a gyermekbarát internetért
- A lakosság 82,3 százaléka tudja, hogy mi a mobilinternet
- A lakosság több mint fele használja az internetet naponta
- NMHH: cél a mobilpiaci verseny élénkítése
- NMHH: van még hova fejlődnie a gyermekvédelemnek
- Ezerkettőszáz bejelentést kezelt 2012-ben az Internet Hotline
- Csaknem ötven ország szövetkezik a gyerekek internetes szexuális zaklatása ellen
- Sokféle ingyenes netes gyermekvédő zár létezik, de kevesen használják
- Az NMHH elnöke önálló internetes gyermekvédelmi törvényt javasol
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.
Ezért egyre erősebb a felújított mobilok piaca
Erősödő újkészülék-eladások, a termékek hosszabbodó szoftveres támogatása és életciklusa, valamint a bevizsgált készülékek iránti növekvő bizalom is segíti Magyarországon a felújított okostelefonok piacának bővülését. A Rejoy.hu a távközlési világnap alkalmából gyűjtötte össze az aktuális trendjeit.
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.