Nálunk is tör előre a tablet
Az Ipsos nemzetközi felmérése rámutat arra, hogy a tabletek népszerűsége folyamatosan növekszik. Sokan már elsődleges eszközként használják.
A megkérdezettek közel negyede (23%) már táblagépét tekinti kulcsfontosságúnak, eszközeik között első helyen szerepel. Bár hazánkban ez az arány alacsonyabb (10%), a 35 év alatti korosztály kezd felzárkózni a nemzetközi szinthez (20%).
Néhány évvel ezelőtt nehéz volt elképzelni, hogy a „se nem telefon, sem nem számítógép” táblagépek veszik át régi eszközeink helyét, most már egyre jobban körvonalazódik, hogy a mobilitás fontosságával ezek az eszközök kerülnek előtérbe.
Főként azok számára elsődleges eszköz, akik folyamatosan kapcsolatban akarnak maradni, és ez fontosabb számukra, mint a PC-k által nyújtott eszköztár.
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- Jönnek az Intel alapú 2-in-1 eszközök
- A napjuk felét médián lógva töltik a fiatalok
- ASUS a Computex 2013-on: Elvárások az átalakulás jegyében
- Új Toshiba táblák: Excite Pro, Excite Write, Excite Pure
- A Samsung bemutatta Galaxy Tab3 sorozatát
- Bemutatkozott az Acer Iconia W3
- Az amerikaiak átlagosan egy órát lógnak telefonjukon
- Acer Windows 8 alapú Haswell processzoros táblagép
- Te ki szoktad kapcsolni a mobilod?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.