5 magyar, akiket a YouTube tett ismertté
Elindult a Ki Mit Tube, Magyarország első Youtube-on zajló tehetségkutatója. A kimittube.hu oldalon bárki, szinte bármilyen produkcióval jelentkezhet, hogy az internet új idoljává válhasson.
Fluor Tomi
Fluor Tomi ma nem lehetne a Ki Mit Tube zsűritagja, sőt talán az ország sem ismerné, ha nincs a YouTube. Ezt Tomi is így gondolja: „Az internetről jöttem, ez nem kérdéses. Amikor a Mizu nézőinek száma a YouTube-on felkúszott hárommillióra, a média sem tudta megkerülni a dalt. Manapság már pusztán a YouTube használatával hatalmas közönséghez szólhat az ember” – mondta a zsűritag, aki most éppen az új nemzedék videóit értékeli. Fluor Tomi csatornája.
Szirmai Gergely
Szirmai Gergely ma az ország egyik legsikeresebb YouTube-sztárja, csatornáját egy nagyvárosnyi feliratkozó követi. A Hollywood Hírügynökség népszerűségére jellemző, hogy Gergelynek a Twilightról szóló videóját többen nézték meg, mint ahányan idehaza elmentek rá a mozikban. "A Youtube-on ott dől el a sikered, hogy apait, anyait odavágsz-e a kamerának és a közönségednek, vagy sem. Nincs cenzúra, nincs megkötés, nincs gát. Csak te vagy meg ők” – mondta Gergő.
Boggie
Csemer Boglárka gyermekkora óta énekel, és hosszú ideje aktív tagja a hazai zenei életnek, igazán ismertté azonban a Parfüm című klip megjelenése után vált. Ehhez persze arra is szükség volt, hogy népszerű külföldi blogok is felkapják az ötletes YouTube-videót, ezt követően azonban a dalait Boggie néven jegyző énekesnőből egy csapásra "az éneklő magyar lány" lett. Számára a hazai siker után a nemzetközi már csak egy karnyújtásnyira van.
Pamkutya
Számuk egymillió nézőt vonzott. Majka Belehalok című slágerének paródiája eddig 5,8 milliós nézettséget hozott, de a többi videója is csillagászati számokat produkál. Az első kisfilmekben még csak a kutya, Pamkutya szerepelt, aztán a rejtőzködő alkotók, „Béla” és „Pista” is megjelentek minikamerájuk felvételein, valódi identitásukat azonban sohasem fedték fel. Mindez nem izgatja rajongóikat, akik követelik az újabb videókat.
Follow Anna
Világszinten népszerűek a szépségápolással foglalkozó tinilányok csatornái, közülük Follow Anna az egyik legismertebb magyar vlogger. Nem árul zsákbamacskát, magát adja videóiban, őszintén oszt tanácsokat másoknak, ha frizuráról, sminkről vagy bármilyen hasznos DIY (Do It Yourself) ötletről van szó. Több tízezer feliratkozója hallgat rá és követi tippjeit, trükkjeit.
A Ki Mit Tube-on kiderül, kik lesznek a jövő YouTube-sztárjai. A világ legnagyobb színpadára állva most bárki bizonyíthatja, mire képes. A vetélkedő szeptember 21-én, a YouTube-on élőben közvetített gálaműsorral ér véget. A produkciókat és a bemutatkozó videókat szeptember 13-áig lehet feltölteni az oldalra.
hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- Módosít a Facebook: az üres, lájkvadász tartalmak hátrasorolva
- Hadilábon állnak a szövegírással a nagy gyártók
- A Kaspersky Lab és a Mensa elindítja első közös megmérettetését
- Magyarországról is várják a jelöléseket az innovátorokat felvonultató „New Europe 100” listára
- Az év kutyabarát helyét keresik az interneten
- Készül a gyerekbarát YouTube?
- Előadókat keres a YouTube tehetségkutató versenye
- Az internet szenzációja lett egy arab zongorajátéka a prágai repülőtéren
- Egy 13 éves kislány felfedezte a trollkodás ellenszerét
- Nyílt levélben szólította fel a vita befejezésére az Amazon.com-ot több száz író
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.