A világ legnagyobb hirdetőtábláját bérli a Google
A világ legnagyobb hirdetőtábláját alakították ki New Yorkban. A Times Square-en álló új digitális reklámfelületet a Google bérelte ki.
A Marriot Marquis hotel oldalára erősített, futballpálya méretű hirdetőfelület nyolc emelet magas. A világ legdrágább hirdetőeszközének számít, becsült bérleti díja négy hétre 2,5 millió dollár (mintegy 6 milliárd forint) - olvasható a BBC honlapján. A Times Square híres világító reklámtábláiról, amelyek a világ legismertebb külső hirdetőfelületei közé tartoznak. Naponta mintegy 300 ezer járókelő halad el mellettük.
A hatalmas digitális hirdetőfelületet kedd este kapcsolták be, több száz érdeklődő jelenlétében. A reklámfelület az első héten természet inspirálta digitális műalkotásokat mutat, a Google hirdetései ezt követően lesznek láthatóak. A képernyő több kamerához is csatlakozik, így teremtve lehetőséget interaktív tartalomközvetítésére. Az amerikai cégóriás 2015 januárjáig bérelte ki a hirdetőfelületet.
fotó: bloomberg.com
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft a második legértékesebb vállalat a Forbes szerint
- Az okostotthon elképzelés egyre inkább valósággá válik
- Magyarországi eseményekről emlékezik meg a Google
- A Google-térképen is megjelennek a BKK valós idejű járatinformációi
- Szabadalom-megosztási szerződést kötött a Google és az LG
- Óriási piacot hódít a Google
- Jelentősen átkozmetikázták a Gmail Android verzióját
- A Google is fizetni fog Spanyolországban
- Halloweent köszönti a Google Doodle
- Lego katalógus 3D-ben mobilon
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: