Egyre többen neteznek hazánkban
Összesen 5,2 millió magyar internetezik hazánkban. A Gemius adatai szerint egyre nő a számuk. A 15 évnél idősebb korosztály 60,78%-a használja az internetet,
A Gemius legfrissebb felméréséből kiderül, hogy a Magyarország internetpenetrációja magasnak mondható, ha a közép-kelet-európai régiót vesszük figyelembe. A felhasználók 86% ugyanis naponta használja az internetet, vagyis a jelentős részüknek közvetlen hozzáférése van a világhálóhoz. Hazánkban a 15 évnél idősebb korosztályt vizsgálva a netezők aránya a lakossághoz viszonyítva közel 70%-os.
Inkább a fiatalabb korosztály lóg a neten. Az interneten böngészők több mint felét a 18-39 év közötti korosztály képezi. Ezen belül pedig inkább az érettebbek felé tolódik a mérleg nyelve, minden negyedik netező ugyanis 25 és 34 év közötti.
Az idősebb generáció is igyekszik bekapcsolódni az online világba. A 60 év felettiek aránya már 10%-ra rúg, és a számuk folyamatosan emelkedik.
Érdekes fordulat az előző negyedévhez képest, hogy egyre több nő internetezik, olyannyira, hogy a nemek aránya megfordult. Már az internetet használók 51,23%-a nő.
A felmérés alapján minden negyedik internetező rendelkezik középfokú és minden ötödiknek van ennél magasabb végzettsége.
Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkek
- Hosszabb ideig bírják a Google ballonjai a levegőben, mint korábban
- Magyarországon is kapható a Honor 3C
- Az internet globális rendjéről szerveztek konferenciát Kínában
- Magyarország lemaradásban van az internetlefedettség terén
- Több mint száz ember pénzét élte fel egy internetes csaló
- Élő web 2.0 társasjáték indul
- Internetadó - Útdíj a digitális országúton is?
- A Hírközlési Érdekegyeztető Tanács is az internetadó tervének visszavonását sürgeti
- A kábeltelevíziós szövetség tiltakozik az adó bevezetése ellen
- Internetadó - Az informatikai szövetség a javaslat visszavonását követeli
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.