A mobiltelefon Vietnam legnagyobb exportterméke
A rangsorban a második helyen a textilek és ruházati cikkek, a harmadikon pedig a számítógépek és alkatrészeik állnak. Az EU tavaly 8,45 milliárd dollár értékben importált mobiltelefonokat és -alkatrészeket Vietnamból, 3,6 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
Az Európai Unió 2014-ben 8,45 milliárd dollár értékben importált mobiltelefonokat és -alkatrészeket Vietnamból, 3,6 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Ebben a termékkategóriában az EU Vietnam legnagyobb kereskedelmi partnere 36 százalékos részesedéssel. Az Egyesült Államokba Vietnam mobiltelefon és -alkatrészexportja tavaly duplájára, 1,54 milliárd dollárra emelkedett. Vietnam 2,14 milliárd dollár kereskedelmi mérlegtöbbletre tett szert 2014-ben 150,19 milliárd dollár exportbevétel és 148,05 milliárd dollár import után.
Kapcsolódó cikkek
- Olcsó alapmobillal rukkolt elő a Microsoft – Nokia 215
- Évente egymillió telefont lopnak el Amerikában
- A Samsung nem válik meg a mobilrészleg fejétől
- Év végéig 6%-kal nő az internethasználat világszerte
- Élesben is bizonyíthat a Telekom digitális pénztárcája
- Megvannak az Intel Global Challenge nyertesei
- Életmentő-drónt mutattak be Hollandiában
- Kecsegtető pénzügyi mutatók az LG-nél
- Új Nexusok a színen
- A Vodafone és a Telenor is árulja október végétől az új iPhone-okat
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.