Egymillió ember életét könnyítheti meg a Singularity University pályázatával
A NASA és Google által alapított amerikai egyetem, a Singularity University negyedszer hirdeti meg a regionális Global Impact Competition versenysorozatát olyan projektre, amelyek legalább egymillió ember életét teszik jobbá a közép- és kelet-európai térségben.
A megméretésre március 8-ig várják a jelentkezéseket a verseny weboldalán - közölte a Design Terminál, a Singularity University CEE fő partnere és kiemelt szakmai támogatója kedden az MTI-vel. A nyertes 30 ezer dollár értékű ösztöndíjban részesül, amely a Singularity University idei nyári Graduate Studies Programban (GSP) való részvételt biztosítja.
Az ösztöndíj a tandíjat és a szállás költségét foglalja magában, az utazást nem fedezi. A következő országokból lehet jelentkezni a versenyre: Ausztria, Bulgária, Csehország, Észtország, Horvátország, Lengyelország, Lettország, Litvánia, Macedónia, Magyarország, Moldova, Montenegró, Románia, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia és Ukrajna.
A NASA Research Parkban lévő Singularity University központi oktatási programja, a Graduate Studies Program (GSP) tíz hétre a Szilícium-völgybe gyűjti a jövő vezetőit, vállalkozóit a világ minden pontjáról, hogy egymással csapatokat alkotva a globális problémákra keressenek technológiai választ.
Az egyetem nyári képzéséhez a Google 1,5 millió dollár támogatással járul hozzá évente az elkövetkező két évben, hogy azok a jelentkezők is lehetőséget kapjanak a GSP-n való részvételre, akik képességeik és képzettségük alapján ugyan bekerülnének, de nem tudják kifizetni a 30 ezer dolláros tandíjat. A döntőbe jutó versenyzők rangos zsűri előtt mutatják be projektjeiket. A zsűriben a SU oktatói, valamint nagyvállalatok regionális vezetői foglalnak helyet.
A Global Impact Competition CEE verseny döntője április 9-én lesz Budapesten, a Design Terminál társszervezésében.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarország az EU-mezőny alsó harmadában van digitalizáltság szempontjából
- Magyarország az EU-mezőny alsó harmadában van digitalizáltság szempontjából
- Rekordszámú induló a a Sony World Photography Awardson
- Rekordszámú induló a a Sony World Photography Awardson
- Pályázat háromdimenziós nyomtatási technológiával készülő műalkotásokra
- Pályázat háromdimenziós nyomtatási technológiával készülő műalkotásokra
- Kihirdették a „Digitális Esély 2014” pályázat győzteseit
- Kihirdették a „Digitális Esély 2014” pályázat győzteseit
- Mr. Klausz nyerte a Ki Mit Tube versenyt
- Mr. Klausz nyerte a Ki Mit Tube versenyt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Nagy rekesznyílású és nagy látószögű zoomos Sony objektív
A Sony örömmel jelenti be a full-frame α (Alpha) E-bajonettes objektívek legújabb tagját. Az FE 16-25mm F2.8 G egy nagy rekesznyílású, nagylátószögű zoomobjektív, amely a 16 mm és 25 mm közötti teljes zoomtartományban F2.8 maximális rekesznyílást tart fenn, és kompakt, könnyű kialakításának köszönhetően a kiváló képminőséget nagyszerű hordozhatósággal kombinálja.