A Fujitsu új szolgáltatói programot indít az EMEIA-régióban
A Fujitsu elindítja új EMEIA-régióbeli szolgáltatói programját. A partnerek részére és bevonásukkal kidolgozott új program arra a hosszabb távú változási folyamatra reagál, amelynek során a különféle méretű ügyfelek a termékközpontú szemlélet irányából a szolgáltatásként nyújtott IT (IT-as-service) koncepció felé mozdulnak el. Ezt figyelembe véve a Fujitsu partnerkapcsolat építésére törekszik az üzleti modelljeiket a változásokhoz igazító szolgáltatókkal.
Az IDC kutatócég szerint* az IT-költés egyre nagyobb hányada terelődik a nagyvállalatoktól a szolgáltatók felé. A Fujitsu mindent megtesz azért, hogy segítsen a szolgáltatóknak boldogulni ezen a piacon azáltal, hogy kínálatukat a szolgáltatásintegráción keresztül megkülönböztetik a versenytársak megoldásaitól. A Fujitsu új szolgáltatói programja kiiktatja a váltásban rejlő potenciális kihívások kockázatait, segítséget nyújt a szolgáltatóknak a hiperskálázható felhők üzemeltetőivel való sikeresebb versenyzéshez, valamint az egyre égetőbb IT-szakemberhiány kezeléséhez. A Fujitsu kétféle felhőszerű beszerzési modellt kínál a szolgáltatók eltérő kockázati profiljaihoz: egy „növekedési” és egy „kockázatmentes” lehetőséget.
„A szolgáltatói piacon éles a verseny, és ahhoz, hogy a vállalatok a jövőben is boldoguljanak és sikeresen versenyezzenek, szolgáltatásintegrátorrá kell válniuk. A folyamat kockázatainak kiiktatása érdekében a Fujitsu szolgáltatói programja biztosítja számukra a stresszmentes váltáshoz szükséges kiváló infrastruktúrát, globális szakértelmet és innovációs hátteret. Ennek birtokában partnereinkkel közösen, ‘co-creation’ szemlélettel tudjuk megalkotni az ügyfeleknek szánt ’as-a-service’ megoldásokat. Rugalmas modellünknek köszönhetően partnereink arra összpontosíthatnak, ami leginkább hozzásegíti ügyfeleiket a sikeres működéshez” – nyilatkozta Rüdiger Frickenschmidt, a Fujitsu szolgáltatási üzletágért és IoT-ért felelős vezetője az EMEIA-régióban.
A Fujitsu új szolgáltatói programjának fontos eleme, hogy a hangsúlyt a termékekről a közösen megalkotott, következő generációs ‘as-a-service’ ügyfélmegoldásokra helyezi. Ez a szemlélet egyszerre aknázza ki a piacvezető menedzselt szolgáltatóként is működő Fujitsu és az xSP partnerek (távközlési hátterű menedzselt szolgáltatók, co-location szolgáltatók és a Fujitsu SELECT Partner Program tagjai) szerteágazó szakértelmét.
Mind a szolgáltatók, mind pedig ügyfeleik számára előnyös az üzleti növekedéshez rugalmasan igazodó, rugalmas IT-infrastruktúra kialakítása. A használatalapú (pay-as-you-use) fizetési modell csökkenti az informatikai infrastruktúra-beruházások tőkeigényét, és lehetővé teszi a drága hardvereszközök mérlegen kívüli kezelését. Az ügyfelek számára a kockázat is kisebb, mivel nem kell lekötniük magukat egyetlen technológia mellett, kevésbé áll fenn az eszközök avulásának veszélye, és a modern technológia használatának köszönhetően az ütemezett és váratlan leállások időtartama is csökken. A szolgáltatók könnyebben megfelelnek az SLA-követelményeknek, és elkerülhetik a megfelelés hiánya miatti bírságokat. Ezen túlmenően az új technológiákra való átállás csökkenti a hibák előfordulását, és lehetővé teszi a szerviz, a karbantartás, a frissítések, valamint a technikai személyzetet érintő toborzás és oktatás kiszervezését.
A program három kategóriára oszlik: alkalmazások és adatok, hibrid infrastruktúra és következő generációs megoldások. Az alkalmazások terén lehetőség nyílik például az adatbiztonság menedzselésének modernizálására vagy multi-tenant SAP-környezet üzemeltetésére. A hibrid kategóriában feladat lehet több helyben telepített és felhőkörnyezet üzemeltetése, alkalmazásáruház-jellegű kiszolgálás biztosítása több felhőből, vagy az „edge” szolgáltatás kiterjesztése az ügyfelek telephelyeire. A következő generációs megoldások kategóriájában lehetőség nyílik a Fujitsu kvantumtechnológia által inspirált, fejlett Digital Annealer architektúrájára épülő vertikális rendszerek közös kidolgozására.
„A Fujitsu új szolgáltatói kezdeményezésének köszönhetően egy órán belül tudunk speciálisan testre szabott, új szervereket ügyfeleink rendelkezésére bocsátani. A Fujitsu segít biztosítani azt a gyorsaságot és rugalmasságot, amellyel a piac élvonalában maradhatunk” – mutatott rá Dirk Vromans, a Fujitsu egyik hollandiai xSP partnere, a WorldStream technológiai vezérigazgató-helyettese.
___________
* Az IDC sajtóközleménye, 2017. november 30.: https://www.idc.com/url.do?url=/includes/pdf_download.jsp?containerId=prEMEA43262117&position=6
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu díjazta legkiválóbb hazai partnereit a SELECT Partner Program keretében
- Microsoft mennyiségi licencértékesítés a Tech Data-nál
- A jó szereposztás nem csak a moziban fontos
- Az internethez csatlakoztatott eszközök a szakértelmet is közelebb hozzák
- Mivel nyerhető meg az informatikai háború?
- A Fujitsu növeli a ServiceNow ügyfeleknek kínált értéket
- A Fujitsu diktálja a tempót a virtualizált scale-out SAP HANA rendszereknél
- Idén is sláger a konténer
- Ember és robot együtt dolgozik a Fujitsu és a KUKA közös projektjében
- A Fujitsu mesterséges intelligenciával segíti a terhességi cukorbetegség kezelését
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.