Toshiba 3D tévék még az idén?
A legtöbb ma kapható 3D tévé képe csak különleges szemüvegben élvezhető, míg a kísérleti modellekkel az a baj, hogy a térhatás csak egy, térben viszonylag kis fókuszpontban érvényesül. A Toshibának állítólag sikerült ezt a problémát kiküszöbölnie, így egyszerre többen is élvezhetik a sztereoszkóp képet, ráadásul a szemüveg mellőzésével a szem is kevésbé fárad el. A japán újság szerint a Toshiba tévéi három különböző, egyelőre nem közölt méretben lesznek kaphatók, még az év vége előtt. Jelenleg még hozzávetőleges árakat sem lehet tudni, de a teljesen új televíziózási élményt kínáló készülékek nyilván nem lesznek olcsók.
A Toshiba még nem erősítette meg hivatalosan a fenti hírt. Annyi bizonyos, hogy a televíziókat gyártó elektronikai cégek szinte mindegyike gőzerővel dolgozik a 3D fejlesztéseken, különösen, mivel a térhatású filmek mostanában slágernek számítanak a mozikban. Így valószínű, hogy nem a Toshiba lesz az egyetlen, aki ilyen készülékekkel lepi meg a vásárlókat a közeljövőben.
Kapcsolódó cikkek
- HWSW-konferencia annak, aki nemcsak nézi, hanem csinálja is a tévét
- Két új Toshiba Ultrabook
- Tavaly december végén 1,658 millió digitálistelevízió-előfizetés volt hazánkban
- Feljövőben a digitális videótárak
- 70 millió forintos támogatás közösségi rádiók és televíziók számára
- Új LG CINEMA 3D Smart TV funkciók és kiegészítők
- Tavaly novemberben tovább nőtt a digitálistelevízió-előfizetések száma hazánkban
- Strapabíró, ultravékony és olcsó tablettel is készül a Toshiba
- Sportklub a T-Home-nál
- Újabb integrált ajánlatok a T-Home és a T-Mobile kínálatában
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Az LG új tévéivel sosem látott megoldások költöznek a nappaliba
Ha azt gondoltuk volna, hogy a tévék már nem képesek tovább fejlődni, hát tévedtünk. Mesterséges intelligencia, elképesztő grafikus teljesítmény és kábelmentes kialakítás – az LG legújabb televíziói számos felhasználási lehetőséget és minden eddiginél lenyűgözőbb vizuális élményt kínálnak.
Doom-klón és új játékok jelentek meg a HomeLAB-3-asra
A Neumann Társaság HCC szakosztályának pályázatán a több mint negyven évvel ezelőtt megjelent, házilag összeszerelhető magyar Homelab-3 hobbikomputerre készültek jóval későbbi vagy világszerte elterjedtebb számítógépekről ismert játékok, így például a Doom vagy a Wizard of Wor klónjai. A programozás fejlődését szemlélteti, hogy lelkes kóderek több generációval újabb platformok játékait tudták sikeresen adaptálni az ősgépre, csúcsra járatva annak képességeit.