Új szolgáltatások az LG mobiltulajdonosoknak
Az LG termékfejlesztési stratégiájának alapja az, hogy a felhasználók igényeit leginkább kielégítő, prémium készülékek kerüljenek a piacra. Ahhoz, hogy az LG ügyfelei hosszú távon is elégedettek legyenek, a prémium kategóriás mobilkészülékek mellett kiváló színvonalú ügyfélszolgálatra és terméktámogatásra van szükség. Ezt szem előtt tartva az LG kibővítette ügyfélszolgálati hálózatát, illetve kifejlesztett egy vadonatúj, a piacon egyedülálló terméktámogatási rendszert, a Remote Call alkalmazást.
A már régóta működő QRS (Quick Repair Service) egy országos hálózat, amely az LG ügyfeleknek helyszíni, gyors megoldást kínál a telefonjukat érintő esetleges problémákra, meghibásodásokra. A korábbi 10 helyszín helyett most már országosan 26 helyszínen foglalkoznak mobiltelefonok szervizelésével, illetve tanácsadással. A technikai tanácsadáson kívül kisebb hibák javítása − pl. mechanikai vagy elektronikai alkatrészek cseréje − mellett szoftverfrissítésben is segítenek. Komolyabb meghibásodások esetén, amikor a készüléket továbbítani kell a központi szervizbe, az LG szervizpontok cserekészüléket biztosítanak minden ügyfélnek.
A meglévő szolgáltatások egy teljesen egyedi, az LG által kifejlesztett ügyféltámogató rendszerrel is kiegészülnek. A Remote Call nevű alkalmazás lehetővé teszi, hogy egy, a telefonok beállításaiban és összes funkciójában jártas ügyfélszolgálatos kolléga távolról belépjen a telefonba — külön kérés és engedélyezés után, természetesen. Így, ha segítségre van szükség és nem akarunk bonyolult telefonos utasítások követésével tölteni az időt, akkor elég ezentúl az LG ügyfélszolgálatának kollégáit hívni. A személyes adatokhoz természetesen nem férnek hozzá az LG munkatársai, illetve azokat nem tudják rögzíteni, menteni. Amennyiben jegyzetekbe, képek mappába, hasonló személyes helyekre szükséges belépni, azt minden esetben jóvá kell hagynia az ügyfélnek. Az ilyen engedélyezés az adott menüpontba belépés előtt történik a készüléken megjelenő párbeszédablak segítségével. A szolgáltatás ingyenesen lesz elérhető a 2.3-as Gingerbread-re frissített Androidos LG telefonokkal - elsőként Optimus 2X-en - wi-fi vagy 3G kapcsolaton keresztül. A Remote Call Center nyitvatartási ideje: H-P 8-20, Sz-V: 9-17.
Kapcsolódó cikkek
- T-Mobile 4G Dimenzió Kocka - Magyarország legnagyobb interaktív LED kockája az Erzsébet téren
- Tovább csökkenhetnek a külföldi telefonálás díjai
- Márciusban indul a Tesco Mobile
- Mobil Weekend: Ismét három napos verseny mobilfejlesztőknek
- A vak emberek sms-írását megkönnyítő okostelefon-alkalmazást fejlesztettek ki
- LG Optimus Vu: kijelzőből ötös
- Mobiltelefonos szolgáltatás cukorbetegek számára
- Januárban csökkent a mobil-előfizetők száma hazánkban
- Jóváhagyta az Európai Parlament a frekvenciákat felszabadító uniós szabályokat
- Mobilfejlesztések a MultiSoftnál
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.
Ezekkel a gumikkal télen is biztosan célba ér a fuvar!
A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális vezetője bejelentette új prémium téli gumiabroncsát kisteherautók számára. A Bridgestone a Duravis Van Winter ENLITEN-nel a kisteherautó-flották tulajdonosait támogatja a mindennapi téli felhasználás közben, amellett, hogy segít csökkenteni a teljes tulajdonosi költségüket (azt, hogy a termék a teljes élettartama alatt mennyibe kerül a vállalkozásnak).