Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
A Canalys az EMEA térségre (Európa, Közel-Kelet, Afrika) vonatkozó elemzésében azokat a vállalkozásokat sorolja a „Bajnokok" közé, amelyek iparági riválisaikhoz képest lényegesen jobban teljesítenek a saját értékesítési csatornáik menedzselésében, emellett pedig javítani tudtak előző évi eredményeikhez képest, és még a jövőbeli fejlődést szolgáló beruházásokat is megvalósítanak. A „Bajnokok" közös jellemzői közé tartozik a partnerek bevonásával történő növekedés iránti stratégiai elkötelezettség, a partnerek jövedelmezőségének támogatását és az üzletmenet megkönnyítését célzó befektetések, valamint a folyamatos innováció a partnerprogramok kapcsán.
A múlt évben a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat új, egyszerűsített partnerprogramot vezetett be az elektromossági és üzemeltetés technológiai megoldásait értékesítő partnerei számára, és fejlesztette az értékesítést ösztönző kezdeményezéseit. Emellett a cég kiemelt figyelmet fordított az IT és a kritikus infrastruktúra területen dolgozó értékesítési partnerei egyedi szaktudásának továbbfejlesztésére. A Canalys külön kiemelte a Schneider Electric elkötelezettségét az értékesítési partnerek, a számlavezetés minősége, valamint a technikai támogatás és a képzés iránt. A partnerek úgy vélik, hogy a Schneider Electric kiváló partneri ügyfélkezelése (PAM) „óriási előny" számukra mind a jelenlegi üzleti kapcsolatok kezelésében, mind az új üzleti lehetőségek felkutatásában.
A Canalys kiemelte a Schneider Electric fenntarthatóságra való összpontosítását is, megjegyezve, hogy ez kulcsfontosságú lehetőség a partnerek számára, különösen az ügyfelek energiafogyasztásának és kibocsátásának csökkentésére irányuló törekvéseik támogatásában.
„A díj a partnereink és sikereik iránti folyamatos elkötelezettségünket, valamint az értékesítési csatornáink kezelésében elért kiváló teljesítményt bizonyítja. Büszkék vagyunk az értékláncukban kialakított erős és kölcsönösen előnyös kapcsolatokra, a partnereinket a szén-dioxid-mentesítésben segítő programjainkra, valamint arra, hogy minden lépésünknél kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy azok növeljék partnereink elégedettségét is" – mondta el David Terry, a Schneider Electric Europe „IT Channels"-ért felelős alelnöke.
Ebben az évben a Schneider Electric még intenzívebben foglalkozik a vertikális és IoT lehetőségekkel, mint például a hálózatra csatlakoztatott, elektronikus eszközök az egészségügyben vagy az intelligens épületekben, új, remek lehetőségeket nyitva a partnerek számára.
„Az EMEA-régióban az IT-üzletek több mint 76 százalékát az értékesítési partnereken keresztül bonyolítják le, és az ügyfelek beruházásainak még nagyobb hányadára vannak hatással a partnerek. A technológiai iparban a gyártók egyre inkább a partnerek által irányított piacrajutási modellek felé mozdulnak el, felismerve hozzájárulásukat a növekedéshez, az értékesítés hatékonyságának javításához és a jobb ügyfélélmény biztosításához. A szállítók sikere egyre inkább a sokszínű partneri ökoszisztémát támogató stratégiák kialakításától és végrehajtásától függ. Az értékesítési partnerek nagyra értékelik a Schneider Electrickel való szoros kapcsolatukat, és elismerik, hogy a cég a jövőbeni növekedés közös előmozdítására összpontosít, amit a programok és folyamatok szüntelen fejlesztésével támogat" – jelezte Alastair Edwards, a Canalys vezető elemzője.
Kapcsolódó cikkek
- Nagyobb hatékonyság, gyorsabb problémamegoldás – ezt kínálja a Schneider Electric
- Új lendületet ad a „zöld” IT törekvéseknek a Schneider Electric innovációja
- Új vezetők a Schneider Electric budapesti beszerzési központjában
- Az Intellel és a Red Hattel hozza el az ipari vezérlés új generációját a Schneider Electric
- A Provim lett a hazai fődíjas a Schneider Electric fenntarthatósági versenyén
- A tervezettnél gyorsabban halad fenntarthatósági céljai megvalósításával a Schneider Electric
- Ismét a legfenntarthatóbban működő vállalatok között a Schneider Electric
- Újabb közösségi térrel bővült a BGE Külkereskedelmi Kara
- A körforgásos gazdaság példaképei között a Schneider Electric
- A meglévő technológiákkal is nagyot léphetünk a klímavédelmi célok megvalósítása felé
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.