Az AOC és az MMD kombinált növekedése az európai piaci növekedés duplája

lead_image

A 2017-es stagnálást követően az európai monitor piac növekedése 2018 első negyedévében 8%-ra emelkedett, és az AOC és az MMD, a Philips márka licenc partnere ebben az évben ennek a dupláját, 16%-os növekedést értek el. A két márka közösen az első helyet vívta ki a piacon, az AOC 2017 első negyedévével összevetve 28%-kal növelte volumenét.

Péntekig pályázható a tízezer dolláros fődíj a Liberty Global energiahatékonysági versenyén

lead_image

Június 29-én zárul a UPC Magyarország anyavállalata, a Liberty Global által meghirdetett nemzetközi energiahatékonysági verseny, az Adaptive Power Challenge nevezési időszaka. A pénteki határidőig várják azokat a pályázatokat, amelyek segíthetnek megoldani a távközlési hálózatok energiafogyasztásának problémáit.

AZ ÉV CIO-JA 2018

lead_image

Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ) 2018-ban is kiírja az év CIO-ja pályázatot. Pályázat célja, hogy felhívja a figyelmet az informatikai vezetők tevékenységének fontosságára, valamint díjjal elismerje az évek során kiemelkedő teljesítményt nyújtó CIO munkáját.

Különleges tartalmak az Antenna Hungária kínálatában

lead_image

A korábbi nagy futball világeseményekhez hasonlóan a mostani futball világbajnokság idejére is extra tartalmakkal egészült ki az Antenna Hungária HbbTV szolgáltatása, a weben és applikációból elérhető mindiGO Sport pedig egy exkluzív, 24 órás csatornával bővült.

Véget ért a teljesen megújult CEBIT 2018

lead_image

Mesterséges intelligencia, robotika, humaniod robotok, IoT, jövőbeli mobilitás és a blockchain - csak néhány kiemelt példa a megújult CEBIT tematikájából.

Tippek és trükkök a Telenor ügyfélszolgálatától

lead_image

Roaming vagy nemzetközi hívás? Hogyan kell aktiválni a roamingot? Miért lett magas a számlám, ha csak az EU-ban neteztem? A nyaralási időszak közeledtével a Telenor összegyűjtötte a leggyakoribb, ügyfeleitől érkezett kérdéseket és a legfontosabb tudnivalókat a külföldön való telefonálásról és mobilinternetezésről.

A karrierváltás sikere programozóként garantált

lead_image

Nem csillapodik a kereslet a megfelelően képzett junior programozók iránt a Codecool saját tapasztalatai szerint. Az eddig álláshoz juttatott kétszáz Codecool tanuló kezdőfizetésének elemzéséből úgy tűnik, hogy kielégíthetetlen a munkaadói oldal felvevőképessége. Még a tavaly végzettekénél is jobb fizetési feltételekkel helyezkedtek el a legutóbb kifutott végzős diákjai.

Cross FM néven indulhat új rádió Budapesten

lead_image

A jelenleg használaton kívüli Budapest 98,6 MHz-en indulhat új körzeti közösségi rádió Cross FM néven, miután a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Manna Vision Media Kft. ajánlatát nyilvánította nyertesnek eheti ülésén. Napokon belül véleményezhetők lesznek a 90,9 MHz és a 99,5 MHz fővárosi frekvenciák pályázati felhívásainak tervezetei. A testület túl hangos reklámok miatt bírságot szabott ki két kereskedelmi televízió szolgáltatójára.

Az LG vezetői a ThinQ márkastratégiáról beszélnek az IFA nyitóbeszédében

lead_image

Jo Seong-Jin, az LG Electronics (LG) vezérigazgatója, és Dr. I.P. Park, a vállalat technológiai vezetője közös nyitóelőadás keretében mutatják be a mesterséges intelligenciára épülő ThinQ-márka stratégiáját a 2018-as IFA kiállításon.  

Félmillió fejlesztő örülhet

lead_image

A bejelentés része a Cisco azon törekvésének, hogy nyitott és programozható platformot hozzon létre, amely a hálózatok egészét átfogja, a campustól az adatközpontokig, a fiókirodáktól a peremhálózatokig. A Cisco 500 000 fejlesztő, 60 000 partner és 3 millió hálózati mérnök számára teszi lehetővé, hogy fejlesztéseiket erre a nyitott hálózati platformra alapozzák.

Szakmai támogatási program a magyar tudás itthon tartásáért

lead_image

A tudásalapú technológiai ágazatokban növekvő értéket képvisel az újabb generációk képzése, az utánpótlás biztosítása. A telematika vezető magyar tulajdonú vállalata, az i-Cell Kft. most olyan támogatási programot indít el, amellyel hosszú távon erősíti az utánpótlás lehetőségeit, illetve a legifjabb generációkat szakmai és munkaerőpiaci helyzetbe hozza. 

Az átütő hardver-szoftver integráció és a grafikus feldolgozást gyorsító technológia optimalizálja a mobil játékélményt

lead_image

A Honor Pekingben jelentette be a GPU Turbo-t, egy forradalmian új, a grafikus feldolgozást gyorsító technológiát. A hardver-szoftver integrációval a GPU Turbo drámaian felgyorsítja a mobiltelefonok grafikus feldolgozó hatékonyságát és ezzel kellemesebb és gyorsabb élményhez juttatja a felhasználókat.

A toborzás olyan akár a reklámszakma: igényt és érdeklődést kell teremteni

lead_image

A fokozódó munkaerőhiány egyre több területen állítja kihívások elé a toborzókat. Már nem elegendő a hagyományos keretekben gondolkodni, pontosan ismerni kell a potenciális munkaerőt, és azt is, hogy hol és hogyan érhetőek el eredményesen. Andavölgyi Vivien, a Profession.hu toborzási szakértője szerint mindez legalább annyira szól a marketingről, mint a recruitmentről.

Tőzsdére viszi részvényeit a BILK Logisztikai Nyrt.

lead_image

A BILK Logisztikai Nyrt. bevezeti részvényeit a Budapesti Értéktőzsdére – jelentette be sajtótájékoztatón Wáberer Lívia, a társaság vezérigazgatója. A BILK valamennyi értékpapírját a BÉT-re viszi, és azok legalább 25, de legfeljebb 49 százalékát kínálja jegyzésre a befektetők részére. A jegyzési időszak 2018. június 20-án kezdődött és július 4-ig tart. A részvények kizárólagos értékesítője a Raiffeisen Bank.

A Fujitsu új szolgáltatói programot indít az EMEIA-régióban

lead_image

A Fujitsu elindítja új EMEIA-régióbeli szolgáltatói programját. A partnerek részére és bevonásukkal kidolgozott új program arra a hosszabb távú változási folyamatra reagál, amelynek során a különféle méretű ügyfelek a termékközpontú szemlélet irányából a szolgáltatásként nyújtott IT (IT-as-service) koncepció felé mozdulnak el. Ezt figyelembe véve a Fujitsu partnerkapcsolat építésére törekszik az üzleti modelljeiket a változásokhoz igazító szolgáltatókkal.

A Sparklab by NN legújabb projektjei

lead_image

Második szakaszát zárta a Sparklab by NN, az NN Biztosító inkubációs programja, amelynek keretében újabb három magyar kezdeményezés részesült mentoráló támogatásban. A Sparklab célja olyan technológiai újítások piacra vitelének elősegítése, amelyek az emberi életminőség javításában játszhatnak szerepet. Az idén összesen 44 országból jelentkeztek ötleteikkel a startupok és egyéb cégek. Közülük az inzulinrezisztencia, a mozgásszervi problémák, valamint a gyermekkori elhízás leküzdését segítő kezdeményezések kaptak lehetőséget prototípusaik kifejlesztésére.

Hatósági együttműködéssel szűrtek ki interneten kapható, csodát ígérő termékeket

lead_image

A kormány célja, hogy a családok biztonságosan tudjanak vásárolni az interneten is, ezért a fogyasztóvédelem középpontjában a netes kereskedelem ellenőrzése áll.  Az elmúlt időszakban több mint 1200 e-kereskedelmi vállalkozást vizsgáltak, köztük az úgynevezett csodát ígérő termékeket forgalmazókat is. A megtévesztő weboldalak, a hamis ígéretekkel kínált termékek kiszűrése érdekében az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) több hatóság összefogását kezdeményezte. A hatóságok együttműködésének eredményeként számos terméket vont ki a forgalomból a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

Elstartolt a Magyar Marketing Szövetség minősítő platformja

lead_image

Júniusban hivatalosan is elindult a Magyar Marketing Szövetség Marketing.hu elnevezésű minősítő platformja. Magyarországon ezidáig nem volt olyan platform, ahol  regisztrált és minősített szereplők volnának megtalálhatóak. Az egyszerű regisztráción túl minősítési lehetőséget is kínál a rendszer: a részvétel önkéntes, ám ajánlott, hiszen egyfajta tanúsítványként is szolgál. 

Megjelentek a 2018-as labdarúgó-világbajnoksághoz kapcsolódó csalások

lead_image

Az ESET szakemberei nemrégiben felhívták a figyelmet arra, hogy a szurkolók mellett a csalók is készen állnak az oroszországi labdarúgó-világbajnokságra, és óvatosságra intették a felhasználókat. Az előrejelzéseknek megfelelően sajnos már meg is jelentek a tornához kapcsolódó konkrét átverések, amelyek között a hamis mezek, a fertőzött stream oldalak és a mesés nyereményeket ígérő lottósorsolás is megtalálható.

A hazai e-sport piac helyzete

lead_image

Egyre nagyobb az érdeklődés Magyarországon a versenyszerűen játszott videojátékok és az e-sport iránt. A magyar e-sport piac mérete 2017-ben meghaladta a 23 milliárd forintot, az e-sporthoz köthető közösséget pedig már több, mint 425 ezer fő alkotja – derül ki az eNET Internetkutató, az Esportmilla – Egymillióan a magyar esportért Egyesület és az Esport1.hu közös kutatásából, amely a hazai e-sportolói szokásokat és a piaci hátteret vizsgálta.

Következő oldal