Nőtt az Apród
Növekedett az Apród.hu, a jelenleg piacvezető online apróhirdetési oldal. Több mint 2,3 millió apróhirdetés van az oldalon, melyet egyre többen mobilról látogatnak.
Augusztusban az Apród.hu átlagos látogatószáma 640 ezer körül mozgott a tavalyi 252 ezerhez képest, és nőtt a hirdetések száma is. Egyre inkább friss hirdetésekkel van tele az oldal: 55%-uk egy hétnél nem régebbi.
Az Apród.hu hihetetlen ütemben fejlődik, hiszen két éve csupán, hogy elindult az oldal, azonban ennyi idő is elég volt ahhoz, hogy piacvezető pozícióra törjön.
Az eNet Kft. és a Budapesti Corvinus Egyetem nemrég megjelent közös tanulmányában egy összehasonlítás is szerepel,melyből kiderül, hogy a másik meghatározó piaci szereplőnél augusztus végén mindössze 81,6 ezer egy hétnél frissebb hirdetés volt, ami a teljes hirdetésállomány 3,69 százalékát jelentette.
Az Apród esetében a hirdetések érvényességi ideje 60 napra módosult, melynek köszönhetően szinte csak aktuális ajánlatokkal találkozhatunk. Emellett több szűrő is került a rendszerbe, ezáltal könnyebben megtalálhatjuk, amit keresünk.
A mobilalkalmazásnak köszönhetően sokan keresik fel így az oldalt: már a felhasználók negyede kutat mobilján az ajánlatok után.
Apród.hu mobilalkalmazás
A siker nem csak hazai pályán könyvelhető el, ugyanis az adatok alapján ingatlan, állás és autó portáloknak is komoly vetélytársává vált.
Allegro Group megbízásából a Medián által elvégzett kutatás rámutatat az apróhirdetési oldalak sikerének titkára. Az ilyen oldalak legnagyobb előnye az aukciós oldalakkal szemben (az internetezők 54 százaléka szerint) az ingyenességük, valamint 33% szerint az, hogy itt sokkal egyszerűbben intézhetnek mindent (pl, vásárlás, hirdetésfeladás).
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 4 százalékos növekedést mutat a NORI
- Reklámringben az online média és a tévé
- Elindult az online kasszák bekötése
- Betekintés az apróhirdetések világába
- UNIT4: a cloud és SaaS egyre népszerűbb
- Harcba kezdtek az illegális online patikák ellen Kínában
- A neten tájékozódunk
- Duplázott a Google Play – 1 millió alkalmazás
- Nőtt az átlagos internetsebesség világszerte
- Itthon még kiaknázatlanok a Skype hirdetések
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tökéletesre csiszolt autóval döntené meg világrekordját a Széchenyi-egyetem hallgatói csapata
A SZEnergy Team tavaly májusban az energiahatékonysági és az autonóm kategóriát is megnyerve, kettős győzelemmel és saját korábbi világcsúcsát megdöntve zárta a világ legnagyobb energiahatékonysági versenyét, a Shell-Eco Marathont. A győri Széchenyi István Egyetem csapata idén a szokásosnál is magasabbra tette a lécet: a cél a dupla címvédés, ha lehet, újabb világrekorddal. Mielőtt elutaztak volna a verseny helyszínére, bemutatták elkészült fejlesztéseiket.
A Continental budapesti gyára „Megbízható Munkaadó” díjat kapott
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) idén többek között a Continental budapesti telephelyét, a Continental Automotive Hungary Kft.-t díjazta a „Megbízható Munkaadó” címmel – melyet 2022-ben a teljes magyarországi Continental csoport nyert el. A rangos díjat az újonnan bevezetett szabályok értelmében a győztes az eddigi kettő helyett, immáron három évig tudhatja magáénak. Az elismeréssel azon cégeket tüntetik ki, amelyek példaértékű módon gondoskodnak dolgozóik munka-, valamint életkörülményeiről.
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.