Az Instagram leelőzte mobilfronton a Twittert az USA-ban
Több mobilfelhasználója van a fotómegosztó alkalmazásnak
Az eMarketer egyik jelentése szerint nagyobb az Instagram mobil felhasználói tábora az Egyesült Államokban, mint a Twitteré.
A Financial Times adatai szerint jelenleg az USA-ban többen használják mobilról a Facebook tulajdonában lévő Instagram fotómegosztó szolgáltatást, mint a Twittert. Jelenleg 35 millió Instagram user lép be mobilról az oldalra, míg a Twitter esetében ez a szám csak 30,8 millió.
Ez az adat érthető is, hiszen az Instagram eredetileg is mobilalkalmazásnak készült, a felhasználók telefonjukkal készítik a képeket, melyeket onnan töltenek fel az oldalra is.
Az Instagram dominanciája csak a mobilszegmensben érhető tetten. Világszinten a felhasználók számát tekintve még mindig a Twitter bír nagyobb táborral havi 240 millió aktív felhasználóval, míg az Instagram userek számra 200 millióra rúg. Az Egyesült Államokat tekintve is ez a helyzet (lásd a képeken).
A Twitter is igyekszik minél inkább fejleszteni mobilalkalmazását. Számos újdonsággal készül és készült eddig is, amelyet eddig vegyes reakciók fogadtak, ám hosszú távon valamelyik irányba elbillen majd a mérleg nyelve.
Forrás: TheNextWeb.com; nyitókép: wired.com
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- A közösségi média hálójában
- Twitter: megnézhetjük, hányan látták tweetünket
- Uniós bírálatok özöne zúdul Ankarára a Twitter betiltása miatt
- Konzervdoboz segítségével lopta az internetet egy kazincbarcikai férfi
- Közösen dolgozik a Viacom és a Tumblr
- Magyarul is elérhető a Pinterest
- A Twitter vezetője Kínába készül
- Teljesítmény alapján vesz laptopot a magyar
- Megújult az Instagram Android appja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.