A Google beelőzte az Apple-t: a világ legértékesebb márkája lett

Czipperer Dia, 2014. május 23. 11:14

A világ top 100 márkája közt megtaláljuk az Apple-t és a Microsoftot is, ám egyik sem tudta lekörözni a Google-t, amely jelenleg a legértékesebb márkájának számít.

Az Apple elvesztette korábbi első helyét a világ top márkáinak sorában, immáron a Google áll a dobogó legfelső fokán. Míg a cupertinói vállalat 20%-ot veszített értékéből (147,88 milliárd dollárra csökkent), addig a Google 40%-kal növelte márkaértékét: jelenleg 158,84 milliárd dollárt ér. Ezzel pedig az ötödik helyről rögtön a dobogó csúcsáig menetelt.

 

A Millward Brown 100 Top BrandZ jelentése szerint a Google növekedését az innovációinak köszönheti, melyek egészen új perspektívákat nyitnak meg az emberek előtt: gondoljunk csak a Google Glassra vagy az intelligens kontaktlencse ötletére.

 

A lista harmadik helyén az IBM áll (107,54 milliárd dollár). A dobogóról lecsúszva negyedik a Microsoft 90,185 milliárd dollárral, aki 29%-ot javított márkaértékén tavalyhoz képest, ugyanakkor jelentősen visszaeset, hiszen tavaly még a második helyen állt. Az ötödik helyet pedig a technológiai óriásokat követve a Mc Donalds’-nak sikerült megcsípnie.

 

A tízes listában megtaláljuk még a Coca-Colát, aki a 3. helyről a hetedikre csúszott vissza, a Visát, az AT&T-t, a Marlborót és Amazont is, akinek 29%-ot sikerült javítani márkaértékét, ám ez „csak” a 10. helyre volt elég.

 

 

A tavalyi adatok:

 

 

 

Forrás: Übergizmo.com; Nyitókép: Creativeblog.com

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.

2024. május 3. 14:41

A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését

A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban. 

2024. május 3. 13:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14