Átadták „Az internet mindenkinek jár” pályázat díjait
Átvették nyereményüket a Vannet által meghirdetett, „Az internet mindenkinek jár” pályázat nyertes diákjai, pécsi Pongrácz Farkas és a vokányi Telegdi-Rácz Nikolett. A dél-dunántúli régió tehetséges, de rászoruló iskolásainak kiírt akcióban mindketten egyéves ingyenes internetelőfizetést kaptak Magyarország vezető lakossági műholdas szolgáltatójának jóvoltából.
Internet nélkül ma már nagyon nehéz elképzelni a hétköznapokat. A hazai előfizetések száma tavaly átlépte a kilencmillió darabot, és a jelenlegi növekedési ütem mellett a jövő év végére minden magyarországi lakosra egynél több internethozzáférés fog jutni. Munkához, kapcsolattartáshoz, vásárláshoz, szórakozáshoz és természetesen tanuláshoz is használjuk nap mint nap a világhálót, ami az iskolába járó fiataloknak még az átlagnál is jóval fontosabb.
Magyarország piacvezető műholdas szolgáltatója, a Vannet azért indította el „Az internet mindenkinek jár” programot, hogy olyan tehetséges fiatalok kibontakozását segítse, akiknek nem érhető el az internet az otthonában. Az eredetileg tervezett, egy főnek szóló előfizetést egy nagylelkű felajánlásnak köszönhetően a társaság megduplázhatta. Így az internet május 18-i világnapján két győztes pályázatot választott ki a szakmai zsűri.
A pécsi Pongrácz Farkas és a vokányi Telegdi-Rácz Nikolett kiváló iskolai jegyeik mellett egyaránt számos tanulmányi versenyen szerepelt kiválóan az elmúlt években. Az internetnek köszönhetően új kapuk nyílnak meg előttük tudásuk bővítésére. Az ajándékot Lengvárszky Szabolcs ügyvezető adta át szimbolikusan, s a társaság szakemberei hamarosan be is fogják kötni a hozzáférést.
Kapcsolódó cikkek
- A digitális jelenlétről szóló párbeszédre hív a Telekom
- Kivételes ügyfélélmény, csökkentett költségek
- Nagy sebességű wifi-hozzáférés Siófokon és Zamárdiban
- Digitális Esély 2018
- Az internetes áfacsökkentés árcsökkentő hatása maradéktalanul érvényesült
- A Vannet lett a Magnus internetszolgáltatója
- Szülőrendőrség: a teljes online elzárás nem mindig a legjobb megoldás
- Egy szerencsésnek egy éves internetelőfizetést ad a Vannet
- Energiahatékony technológiai megoldásokat díjaz a UPC anyavállalata
- Javában zajlik a III. Digitális Témahét
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.