Az Ericsson mesterséges intelligenciával teszi egyszerűbbé a hálózatok üzemeltetését
Az Ericsson új, mesterséges intelligencia alapú menedzselt szolgáltatást vezet be kommunikációs szolgáltatók számára. A megoldás egy teljes körű (end-to-end) menedzselt szolgáltatásműködési modell, amely a mesterséges intelligencia, az automatizálás és a nagy mennyiségű adatban rejlő lehetőségek révén teljesen átalakítja a hálózati és IT működést, a hálózati tervezést és optimalizálást, valamint az alkalmazásfejlesztést és karbantartást is.
Az Ericsson Operations Engine elnevezésű megoldás közvetlenül és proaktívan kezeli a a menedzselt szolgáltatások komplexitása okozta kihívásokat, ahogy az iparág egyre inkább az 5G és az IoT elterjedése felé halad. A rendszer képes még a tényleges fennakadások kialakulása előtt közbeavatkozni, és elhárítani a probléma okát, így javítva a hálózatok működését, az ügyfélélményt és az elégedettséget.
Az Ericsson Operations Engine három építőelemből áll:
- Szolgáltatásközpontú üzleti modell: A mesterséges intelligencia, automatizálás és adatelemzések révén az Ericsson Operations Engine képes a szolgáltatók számára legfontosabb mutatókat megcélozni és azokon javítani. Így egyebek mellett segíthet az ügyfélélmény javításában, az árbevétel növelésében, vagy a hatékonyság javításában.
- Teljes körű szolgáltatások: A megcélzott üzleti mutatók elérése mesterséges intelligencia alapú tervezés és optimalizálás, adatalapú működés, dinamikus bevezetés, alkalmazásfejlesztés és kollaboratív fejlesztések révén.
- Komponensek: Kategóriájuk legjobb eszközei és folyamatai, amelyek lehetővé teszik az adatok, a mesterséges intelligencia, és az automatizálás előnyeinek, valamint a szolgáltatói területen meglévő szakértelem és a beruházások kiaknázását.
„A hálózatok működtetése rövid időn belül sokkal komplexebbé válik, ahogy az iparági résztvevők széles körben bevezetik az IoT és 5G szolgáltatásokat, virtualizálják a fő hálózatokat, és ugyanakkor bővítik az ügyfélélményt. Az Ericsson Operations Engine lehetővé teszi, hogy fenntartható módon differenciáljuk a menedzselt szolgáltatási ügyfeleinket, mivel a működtetés a hálózat-központúság helyett ügyfélélmény-központúság felé tolódik el. Lényegében az eddigi reaktív hálózatüzemeltetési módot proaktívra változtatja” – mondta el Peter Laurin, az Ericsson menedzselt szolgáltatásokért felelős alelnöke.
Az Ericsson Operations Engine-t, valamint a menedzselt szolgáltatások legújabb trendjeit és jövőjét az Ericsson a 2019-es barcelonai Mobil Világkongresszuson mutatja be.
Az Ericsson a 2019-es Mobil Világkongresszuson
Ne maradjon le az Ericsson bemutatóiról a február 25-28. között, Barcelonában rendezett MWC 2019 kiállításon, és ismerje meg az 5G és az IoT jövőjét. Bemutatják az 5G kínálta egyedi üzleti lehetőségeket, olyan, már megvalósult projekteken keresztül, amelyek egyaránt javítják a szolgáltatók üzletmenetét és az ügyfélélményt. Ne hagyja ki a lehetőséget, és tudjon meg többet a legújabb trendekről és technológiákról, amelyek az információ- és kommunikációtechnológiai iparág jelenét és jövőjét alakítják.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu bemutatja, hogyan növeli a nyereséget a hálózatba kapcsolt kiskereskedelem
- Még nem áll készen a pénzügyi szektor az AI alkalmazására
- Az LG legújabb okostelefonja a képernyő rezgetésével erősíti fel a hangot
- Kobotok: csak komplex megoldásként működnek
- A felhőből jön majd a kenyér, és az MI mondja meg, mennyit kell vetni?
- A GDPR csak a kezdet volt – folytatódik a digitális világ akadálymentesítése
- A látható érzelmek fontosságára hívja fel a figyelmet a Facing Emotions
- A Gyermelyi Zrt. is ABB technológiát használ
- Új alapokra helyezi a mesterséges intelligencia a környezetvédelmet
- Egy robot szórakoztatja az embereket a párizsi kulturális központban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.