Rádiós döntések a Médiatanács legutóbbi ülésén
A szolgáltató kérelmére öt évre meghosszabbította e heti ülésén a szekszárdi Rádió Antritt jogosultságát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa, amely a Győr 96,4 MHz frekvencia kereskedelmi jellegű használatára kiírt pályázaton a Fehérvár Rádió Kft.-t nyilvánította nyertesnek.
A Fehérvár Rádió Kft. nyerte a Győr 96,4 MHz körzeti rádiós frekvencia kereskedelmi jellegű használatára kiírt pályázatot. A szolgáltató a Budapest 96,4 MHz-cel hálózatba kapcsolódva, 96,4 Rádió 1 néven sugároz majd műsort.
A szolgáltató kérelmére a tanács további öt évvel – 2024. szeptember 21-ig – megújította a Szekszárd 105,1 MHz helyi rádiós frekvencián működő Rádió Antritt szolgáltatójának idén lejáró, hét évre szóló jogosultságát.
A Dunaföldvár 106,5 MHz és a Szekszárd 91,1 MHz helyi frekvenciák kereskedelmi jellegű használatának pályázati felhívásaira beérkezett ajánlatok alaki vizsgálatai után a testület hiánypótlásra szólította fel a pályázókat, amelyek mindkét eljárásban az Alisca Network Kft., illetve a Lajta Rádió Kft.
A Médiatanács a szolgáltató kérelmére hozzájárult, hogy a budapesti Klasszik Rádió a szöveges tartalmon belül kevesebb helyi, a mindennapi életet segítő műsorszámot és több zenei ismeretterjesztő műsort tegyen közzé, valamint hogy a magyar zenéket nézve több öt évnél régebbi zenét játszhasson.
A kábelen fogható körzeti Fix televízió kevesebb közszolgálati és saját készítésű műsorszámot tett közzé az előírtaknál, ezért a testület 40 ezer forintos bírság megfizetésére kötelezte.
A tanács a bírságok kiszabásakor minden esetben a fokozatosság és az arányosság elve alapján, az ügyek összes körülményét – köztük a szolgáltató által korábban elkövetett azonos tárgyú jogsértéseket – is figyelembe véve állapítja meg a jogkövetkezmény adott formáját, mértékét.
Kapcsolódó cikkek
- Médiatanács: 47 millió forint rezsitámogatás helyi és körzeti, közösségi médiaszolgáltatóknak
- A világ hotline-jai tavaly 224 ezer pedofil felvétel eltávolítását kezdeményezték
- NMHH: kitárul a kapu az 5G-s frekvenciák értékesítése előtt
- A Médiatanács egy kapuvári és egy kisújszállási rádiós frekvencia sorsáról is döntött
- NMHH: Újabb öt évig szólhat az InfoRádió
- Médiatanács: Decembertől is a Szent István Rádió szól majd Gyöngyösön és Sátoraljaújhelyen
- Médiatanács: nyolc online alkotás készülhet nyolcmillió forintból
- A Médiatanács 75 millió forint támogatásról döntött
- Médiatanács: közel 125 millió forint támogatás a közösségi televíziók és rádiók rezsiköltségeire
- A Médiatanács eredményt hirdetett három rádiós pályázaton
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.